نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع استقلال در واکنش به رأی کمیته انضباطی به خبرورزشی گفت: مگر دست زدن برای داور کارت زرد ندارد؟ آن را هم که داور به من داد! نمی‌دانم دو جلسه اضافه و جریمه نقدی از کجا آمد.

به گزارش خبرورزشی، عارف غلامی، مدافع ۲۲ ساله استقلال که در شهرآورد و در لحظه‌ای که بازیکنان دو تیم به جان هم افتادند برای پایان دادن به غائله جلو رفت و درگیر اتفاقات کنار زمین شد، روز گذشته با حکم کمیته انضباطی از دو جلسه همراهی تیم استقلال در مسابقات لیگ برتر محروم شد. البته دلیل این محرومیت در حکم صادره این بود که پس از دریافت کارت زرد برای موعود بنیادی‌فر داور بازی دست زده است. اقدامی که در قوانین انضباطی با جریمه مواجه می‌شود. البته عارف غلامی به پرداخت ۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی هم محکوم شده است.

انتظار چنین محرومیت سنگینی را داشتی؟
قطعاً نه! من فکر می‌کردم کار درستی کرده‌ام که رفتم بازیکنان را از هم جدا کنم.

آنجا که دنبال داور راه افتاده بودی، داشتی همین‌ها را به او می‌گفتی؟
بله! داشتم به داور می‌گفتم من اصلاً در درگیری دخالتی نداشتم و اتفاقاً رفته بودم جدا کنم. تعجب کرده بودم چرا به من کارت زرد داد.

می‌دانی دو جلسه محرومیتت برای چیست؟
گفته شده به خاطر دست زدن برای داور! مگر دست زدن برای داور کارت زرد ندارد؟ آن را هم که داور به من داد! نمی‌دانم دو جلسه اضافه و جریمه نقدی از کجا آمد.

ظاهراً رأیی که داده شده قابل تغییر است؟
بله! برای همین منظور به کمیته استیناف رفتم و همه ماجرا را برایشان توضیح دادم. گفتم قصدم کمک کردن بوده و از این‌ها گذشته این برای اولین بار است که من درگیر چنین ماجرایی شده‌ام و هیچ سابقه انضباطی ندارم. امیدوارم در کمیته استیناف به این موضوع رسیدگی شود و رأی تغییر کند.

امیدوار هستی رأی کاهش یابد؟‌
نمی‌دانم. من همه توضیحات لازم را دادم. ضمن اینکه باز هم تأکید می‌کنم من تاکنون هیچ سابقه تخلف انضباطی نداشتم. متأسفانه آمدم ثواب کنم کبابم کردند. از این طریق هم از مسئولان ذی‌ربط تقاضا می‌کنم در این باره تحقیق بیشتری کنند و لااقل از آن‌هایی که در جریان ماجرا بودند، بپرسند که عارف برای درگیری آمده بود یا برای جدا کردن که داور آمد و به من کارت داد. متأسفانه برخی که در بطن ماجرا بودند دیده نشدند و من که رفته بودم کار خیر کنم نقره‌داغ شدم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی