۰
سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیکو کواچ به خوبی می‌داند تاتنهام می‌تواند مانند فصل گذشته خطرناک ظاهر شود.

سرمربی بایرن: فوتبال تاتنهام بسیار خلاقانه است
به گزارش خبرورزشی، نیکو کواچ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در زمین تاتنهام در هفته دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از لزوم جدی گرفتن رقیب قدرتمند سخن گفت.
سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در این باره گفت: به نظرم تاتنهام تأثیر بسیار خوبی بر فوتبال اروپا گذاشته است. آن‌ها حالا می‌توانند با تیم‌های بزرگ رقابت کنند؛ در حالی که چنین چیزی شش هفت سال پیش برای‌شان ممکن نبود. پوچتینو در حال انجام کار‌های فوق‌العاده‌ای در تاتنهام است. تاتنهام نمونه‌ای از باشگاهی است که نشان می‌دهد، صبر کردن چقدر اهمیت دارد. رقیب هر کاری می‌کند تا از همان دقیقه اول، بایرن مونیخ را تحت فشار قرار بدهد. فوتبالی که آن‌ها به نمایش می‌گذارند بسیار زیبا و خلاقانه است. باید مطمئن شویم از نظر ذهنی و فیزیکی، آماده تقابل با تاتنهام هستیم.
وی در ادامه افزود: هری کین هر هفته در لیگ برتر مؤثر است و هیچ کاری نیست که او قادر به انجامش نباشد. کین و لواندوفسکی، دو تن از بهترین مهاجمان فوتبال جهان هستند.
کواچ در مورد شرایط تیمش خاطر نشان کرد: تیاگو آلکانتارا در بازی با پادربورن مثل سایر بازیکنان در بهترین روز خود نبود. عملکرد تیم باید بهتر شود. لوکاس هرناندس امروز با تیم تمرین نکرد و باید در مورد او صبر کنیم. ایوان پریشیچ هم آماده و در دسترس است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی