۰
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از عملکرد شاگردانش مقابل تاتنهام به خصوص مانوئل نویر و سرژ گنابری تمجید کرد.

به گزارش خبرورزشی، نیکو کواچ که شاگردانش در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری خارج از خانه شکست یک بر صفر مقابل تاتنهام را با برد ۷ بر ۲ عوض کردند، پس از این بازی گفت: هیچکس نمی‌توانست رویای چنین نتیجه‌ای را داشته باشد. ما می‌دانستیم که چه چیزی در لندن در انتظارمان خواهد بود و ۲۵ دقیقه اول بازی آن را تجربه کردیم.

وی افزود: تاتنهام فشاز زیادی در آغاز بازی به ما آورد، اما خوشبختانه مانوئل نویر ما را در بازی نگه داشت. پس از آن بود که شروع به ارائه بازی خیلی خوبی از خود کردیم. گل دومی هم که لواندوفسکی به ثمر رساند، بی‌نهایت برای‌مان مهم بود. بین دو نیمه چند چیز کوچک را اصلاح کردیم و سپس بازی‌ای که من تصور می‌کردم و آرزویش را داشتم، از خود به نمایش گذاشتیم. روی هم رفته ما از همه موقعیت‌هایی که روی دروازه تاتنهام خلق کردیم، نهایت استفاده را بردیم.

سرمربی کروات تیم فوتبال بایرن مونیخ همچنین در تمجید از زننده چهار گل تیمش در این بازی اظهار داشت: باید تأکید کنم که این لحظه فوق‌العاه‌ای برای کل اعضای تیم، به خصوص گنابری است. او در این بازی واقعاً شگفت‌انگیز بود. سرژ دقیقاً همان چیزی که ما از او انتظار داریم را به نمایش گذاشت. گنابری نه‌تن‌ها در حمله، بلکه در فاز دفاعی هم کمک شایانی به ما کرد.

کواچ در پایان خاطرنشان کرد: نبری حرکات زیادی به سمت دروازه تاتنهام انجام داد و مهارت تمام‌کنندگی بالایی چه با پای چپ و چه با پای راست دارد. برای همین مهار ضربات او همیشه دشوار است، از این‌رو برای لوریس کمی متأسفم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی