۰
یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رزیتا علیپور و سارا بهمنیار با برتری مقابل حریفان به مدال طلای کاراته بانوان ایران در روسیه دست یافتند.

به گزارش خبرورزشی، سارا بهمنیار روز جمعه ۱۲ مهرماه برای حضور در دیدار پایانی وزن ۵۰- کیلوگرم ابتدا با نتیجه ۶ بر صفر از سد کارمن کلمنت از مجارستان گذشت و در دور دوم نیز با نتیجه ۲ بر صفر مقابل ایمانه طالب از الجزایر به برتری رسید. او در دور سوم نیز با نتیجه ۲ بر صفر یی‌تینگ تانگ از هنگ‌کنگ را از مقابل برداشت.
کاراته شایسته کشورمان در دور چهارم نیز با نتیجه ۳ بر یک مقابل نادیا مورالس گومز از اسپانیا به برتری دست یافت تا به دیدار نیمه‌نهایی صعود کند. او در این مرحله نیز با نتیجه ۳ بر یک مقابل لی رانران، دارنده یک مدال نقره و یک مدال برنز آسیا از چین پیروز شد تا به دیدار نهایی صعود کند. بهمنیار در پنجمین مرحله لیگ برتر کاراته وان در توکیو نیز موفق به کسب مدال طلا شده بود.
پیش از این بهمن عسگری موفق به کسب مدال برنز شده بود و طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی با شکست در دیدار رده‌بندی در جایگاه پنجم قرار گرفته بودند. در ادامه مسابقات و از ساعاتی دیگر ذبیح‌الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، و رزیتا علیپور برای کسب نشان طلا به روی تاتامی خواهند رفت.
رزیتا علیپور نیز در دیدار فینال وزن ۶۱- کیلوگرم با نتیجه یک بر صفر از سد هایا جوما، دارنده سه مدال برنز رقابت‌های کاراته وان در سال ۲۰۱۹ گذشت تا دومین مدال طلای کاراته بانوان ایران را در مسکو کسب کند.
علیپور روز گذشته (شنبه) برای حضور در دیدار نهایی وزن ۶۱- کیلوگرم بانوان، در دور نخست با نتیجه ۵ بر یک از سد نینا رادینویچ از سوئیس گذشت. او در دور دوم پس از تساوی صفر-صفر مقابل جوانا رکویچ، قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸ در هانتی پیروز شد.
او در سومین گام با نتیجه ۵ بر صفر مقابل لائورا سیورت، دارنده مدال برنز کاراته وان پاریس در سال ۲۰۱۹ به برتری دست یافت. نماینده کاراته کشورمان در چهارمین دیدار خود نیز با نتیجه ۳ بر صفر از سد بیتسام سادینی از مراکش عبور کرد.
نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم کشورمان در دیدار نیمه‌نهایی نیز مقابل جیانا لطفی دارنده مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۸ از مصر به برتری دست یافت تا به دیدار فینال صعود کند.
پیش از این سارا بهمنیار موفق به کسب مدال طلا شده بود و بهمن عسگری نیز مدال برنز کسب کرده بود. طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی نیز با شکست در دیدار رده‌بندی، پنجم شدند.
ششمین مرحله رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۱۹ با حضور ۶۴۲ کاراته‌کا از ۸۵ کشور جهان از روز جمعه ۱۲ مهرماه در شهر مسکو روسیه آغاز و امروز با برگزاری رقابت‌های رده‌بندی و نهایی به پایان خواهد رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی