نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سجاد گنج‌زاده با شکست در دیدار پایانی ششمین مرحله از لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۱۹ به مدال نقره دست یافت.

پایان کار ایران با ۳ طلا، یک نقره و یک برنز در کاراته وان
به گزارش خبرورزشی، روز پایانی از ششمین مرحله رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۱۹، امروز (یکشنبه) در روسیه برگزار شد و سجاد گنج‌زاده در دیدار نهایی وزن ۸۴+ کیلوگرم با نتیجه ۷ بر ۲ مغلوب گوگیتا آرکانیا، دارنده یک مدال طلا و یک برنز جهان از گرجستان شد تا به مدال نقره دست پیدا کند.
گنج‌زاده روز گذشته برای حضور در دیدار نهایی وزن ۸۴+ کیلوگرم ابتدا در دور نخست مقابل راب تلیمرمانس به برتری ۴ بر ۲ رسید و در ادامه با نتیجه یک بر صفر حسین دایخی از الجزایر را شکست داد.
او در دور سوم نیز با نتیجه ۴ بر ۲ رودیکو روخاس از شیلی را مغلوب کرد و در دیدار نیمه‌نهایی مقابل مهدی فیلالی از فرانسه به برتری ۲ بر صفر دست یافت تا چهارمین فینالیست کاراته ایران در روسیه لقب گیرد.
پیش از این سارا بهمنیار، رزیتا علیپور و ذبیح‌الله پورشیب موفق به کسب مدال طلا شده بودند و بهمن عسگری مدال برنز کسب کرده بود. طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی نیز با شکست در دیدار رده‌بندی، پنجم شدند. کاراوان کاراته ایران در پایان این مرحله از مسابقات با کسب سه مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز به کار خود پایان داد.
ششمین مرحله رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۱۹ با حضور ۶۴۲ کاراته‌کا از ۸۵ کشور جهان از روز جمعه ۱۲ مهرماه در شهر مسکو روسیه آغاز و امروز با برگزاری رقابت‌های رده‌بندی و نهایی به پایان می‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی