۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سمانه خوشقدم سرمربی تیم ملی با رضایت از عملکرد تیمش به خبرورزشی گفت: از تیمم راضی هستم و این موفقیت را به مردم خوب کشورم تبریک می گویم و حمایت های مردم ومسئولان انگیزه دختران کاراته کا را برای بقیه انتخابی های المپیک افزایش می دهد.

خبرورزشی/ فتح الله فتحی؛ پرونده کاراته کاها در لیگ جهانی کاراته وان روسیه با قهرمانی ایران بسته شد. در این مسابقه سه روزه 887 کاراته کا از 116 کشور با هم مبارزه کردند که تیم ایران در مجموع مردان و زنان با سه مدال طلای سارا بهمنیار، رزیتا علیپور، ذبیح الله پورشیب، تک مدال نقره سجاد گنج زاده و تک برنزبهمن عسگری برسکوی قهرمانی ایستاد. اسپانیا با دوطلا، یک نقره و دو برنزنایب قهرمان و جمهوری آذربایجان با دو طلا و یک برنز و سوم شد.
عملکرد زنان کاراته کا با کوچینگ سمانه خوشقدم سرمربی جدید تیم ملی تحسین برانگیز بود و با دو مدال طلا نشان دادند، حرف زیادی برای گفتن درالمپیک دارند.
سمانه خوشقدم سرمربی تیم ملی با رضایت از عملکرد تیمش می گوید: «ما درکومیته انفرادی با چهار کاراته کا، چهارفرصت مدال داشتیم که بهمنیار و علیپور با شکست حریفانشان و دو طلا به سهمیه المپیک نزدیکتر شدند، اما طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی به رغم تلاش ناکام ماندند. درمجموع از تیمم راضی هستم و این موفقیت را به مردم خوب کشورم تبریک می گویم و حمایت های مردم ومسئولان انگیزه دختران کاراته کا را برای بقیه انتخابی های المپیک افزایش می دهد.»
او برای لیگ جهانی اسپانیا برنامه دارد: «کاراته وان روسیه تمام شد و با برگشت و چندروزاستراحت، دورجدید تمرینات برای لیگ جهانی اسپانیا شروع می شود تا با رفع ضعف ها، با تمرینات ویژه و تصویرسازی مسابقات دختران کاراته کا را برای اسپانیا و کاراته وان های مانده آماده کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی