نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان تأکید کرد، گل تیم نفت مسجدسلیمان روی اشتباه وحشتناک شاگردانش به ثمر رسیده و اینکه تأخیر د‌ر آغاز بازی سبب اخلال در کار تیمش شده است.

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل‌محمدی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان و حذف از مسابقات جام حذفی اظهار داشت: ما امروز یک اشتباه وحشتناک داشتیم و گل خوردیم. در مجموع بازی تحت کنترل ما بود و تیم حریف نظم خوبی در دفاع داشت. در این بازی‌ها باید از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم که ما این کار را نکردیم و نتوانستیم به گل برسیم. بچه‌های ما زحمت کشیدند و تلاش کردند و هدفی جز برد نداشتیم و به تیم نفت مسجدسلیمان هم این برد را تبریک می‌گویم.
وی درباره شرایط تیمش با توجه به وقفه‌هایی که در لیگ برتر وجود دارد، تصریح کرد: در لیگ ایران همیشه وقفه بوده، هست و خواهد بود. این شرایط را همیشه فوتبال ما داشته، به هر صورت روز‌های مربوط به بازی‌های فیفاست و کاری نمی‌شود کرد. ما با تیم فوتبال امید بازی کردیم تا ریتم خوب‌مان را حفظ کنیم. بعد از چند برد، وقتی وقفه به وجود می‌آید، کار سخت می‌شود. باید از این بازی‌ها برای لیگ استفاده کرده و نقاط ضعف‌مان را شناسایی کنیم.
سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره داوری بازی امروز مقابل نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: اعتراض من به زود پرچم زدن کمک داور بود. آنچه ما می‌دانیم این بود که باید با تأمل بیشتری پرچم زده شود. تیم داوری در مجموع قضاوت خوبی داشت و به مهدوی خسته نباشید می‌گویم.
گل‌محمدی در مورد حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا ینز اظهار کرد: هنوز برای صحبت درباره لیگ قهرمانان آسیا زود است. بازی‌هایی که تا آن موقع در لیگ داریم، به ما کمک می‌کند که نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: تمام تیم‌هایی که در ورزشگاه امام رضا (ع) مقابل ما بازی می‌کنند، ۱۰ نفره دفاع می‌کنند. خیلی از تیم‌ها هم با وجود دفاع ۱۰ نفره مقابل ما شکست خوردند. در یک بازی می‌توانیم با تصمیمات خوب در حمله، به پیروزی برسیم، اما یک بازی هم حریف بهتر دفاع می‌کند. انتظار برد پرگل در تمام بازی‌هایی که در ورزشگاه امام رضا (ع) انجام می‌دهیم، اشتباه است.
گل‌محمدی در پایان درباره تأخیر پیش‌آمده در بازی گفت: این اتفاقات عجیب در فوتبال ایران رخ می‌دهد. نمی‌دانم چه باید بگویم، اعلام کردند به خاطر جوراب بازیکنان نفت مسجدسلیمان این بازی با تاخیر آغاز شده است که خب طبیعتاً در کار ما هم اخلال ایجاد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی