نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سلسائو در فیفادی بعدی برای انجام بازی دوستانه به ترکیه می‌آید و یک شرکت به فدراسیون کشورمان پیشنهاد داده در ازای پرداخت یک میلیون دلار در آبان با ستارگان برزیلی دیداری دوستانه داشته باشند.

یک میلیون دلار بدهید، در ترکیه با برزیل بازی کنید به گزارش خبرورزشی، طی چند روز گذشته شایعه‌ای به گوش رسید که شرکتی فعال در زمینه فوتبال و بازی‌های دوستانه با نزدیک شدن به مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان به آن‌ها پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی برزیل را داده است. گویا سلسائو در فیفادی بعدی برای انجام بازی دوستانه به ترکیه می‌آید و این شرکت به فدراسیون کشورمان پیشنهاد داده در ازای پرداخت یک میلیون دلار در آبان با ستارگان برزیلی دیداری دوستانه داشته باشند.

شنیده‌ها حاکی است مسئولان فدراسیون به این پیشنهاد جواب منفی داده و اعلام کرده‌اند چنین پولی ندارند. نمایندگان این شرکت این بار با پیشنهادی جدید پا پیش گذاشته و مدعی شدند اگر واقعاً متقاضی بازی با برزیل هستید، شرکت ما می‌تواند در زمینه پیدا کردن حامی مالی برای پرداخت این پول نیز به شما کمک کند. تیم ملی کشورمان در فیفادی بعدی باید مقابل عراق به میدان برود که با توجه به شکست در دیدار مقابل بحرین این دیدار از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا ویلموتس با برگزاری این دیدار سنگین موافقت می‌کند و آیا شاهد صف‌آرایی ملی‌پوشان کشورمان در مقابل ستارگانی نظیر آلیسون و فیرمینو خواهیم بود؟ البته دیروز خبر رسید برزیل قصد دارد در فیفادی بعدی با کره جنوبی بازی کند و به نظر می رسد شانس برگزاری این بازی را از دست داده ایم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی