نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیورپول در آماده‌ترین فرم خودش امیدوار بود بدترین منچستر ۳ دهه اخیر را در اولدترافورد شکست دهد، اما باز هم نشد که نشد.

دیواری که کلوپ را کلافه کرد به گزارش خبرورزشی، ۵ سال هم گذشت و طلسم به ۶ سال رسید. لیورپول در آماده‌ترین فرم خودش امیدوار بود بدترین منچستر ۳ دهه اخیر را در اولدترافورد شکست دهد، اما باز هم نشد که نشد! نبرد منچستریونایتد و لیورپول برنده نداشت و ترمز شاگردان کلوپ کشیده شد. نکاتی از جنگ حیثیتی شمال‌غرب انگلیس را مرور خواهیم کرد.

مارکوس شگفت‌انگیز
فیفادی چه تغییری ایجاد کرد؟ تا ۲ هفته پیش مارکوس رشفورد همه را ناامید و کلافه کرده بود، اما حالا دوباره ستاره شیاطین‌سرخ شده است. درست است که یونایتد کم موقعیت داشت و تهاجمی بازی نکرد، اما در همان اندک فرصت‌ها جایگیری رشفورد ستودنی بود. او یک خطر همیشگی برای دفاع لیورپول بود و اگر فان‌دایک و ماتیپ زیاد جلو می‌آمدند ممکن بود پشیمان شوند. در روز‌های تاریک و بحرانی یونایتد، رشفورد یک دلخوشی می‌تواند باشد.

باز هم داستان VAR
از وقتی VAR به لیگ برتر هم رسیده داستان‌های جدید و متفاوتی در لیگ پرهیجان و پر از خبر انگلیس پیش آمده. در لیگ قهرمانان و جام جهانی تأثیر آن را دیده بودیم و حالا در لیگ برتر هم می‌تواند سرنوشت تیم‌ها را تغییر بدهد، اما نباید فراموش کرد تصمیم روی ویدئو هم می‌تواند سلیقه‌ای باشد. در واقع تصمیم اتکینسون و همکارانش پای ویدئو‌های بازی عجیب بود. مشخصاً لیندلوف پای اوریگی را زد و در ادامه منچستریونایتد به گل رسید. باید قبول کرد VAR هم ابزاری است برای کمک در امر داوری و شاید با استفاده از آن هم داور سلیقه خودش را اعمال کند. چیزی که واضح است، داوران لیگ برتری فعلاً خوب از VAR استفاده نمی‌کنند.

دیواری که کلوپ را کلافه کرد

آدام برای نجات
وقتی دوربین تلویزیونی روی او زوم کرد که در حال تعویض لباس برای حضور در میدان است می‌شد تشخیص داد مصمم است کاری انجام دهد. آدام از شرایط بازی کلافه شده بود و خوشحال شد که کلوپ او را به بازی فرا خواند. شاید برای‌تان عجیب باشد که لالانا زننده گل نجات‌بخش لیورپول بود، چراکه آخرین گل او برای لیورپول به ماه می‌سال ۲۰۱۷ برمی‌گشت. او حالا پس از گذراندن دوران سخت مصدومیت‌های متعدد می‌تواند یک گزینه خوب برای تعویض باشد. شاید اگر محمد صلاح مصدوم نمی‌شد کمتر از لالانا در این بازی تأثیر می‌گذاشت، چون ستاره مصری هیچ‌گاه برابر یونایتد موفق نبوده. لالانا یک مرتبه دیگر هم در بازی به‌یادماندنی برابر نوریچ در واپسین ثانیه‌ها گل برتری لیورپول را زد، همان گلی که کلوپ را آن‌قدر هیجان‌زده کرد که عینکش در شادی پس از گل نابود شد!

دیواری که کلوپ را کلافه کرد

پایان نوار بردها، ادامه مسیر قهرمانی
یک دست‌انداز کوچک در اولدترافورد سپری شد. ۱۷ برد متوالی لیورپول به ۱۸ نرسید و رکورد برد‌های متوالی سیتی پابرجا ماند. با این حال شکست‌ناپذیری لیورپول سر جای خودش باقی مانده. لیورپولی‌ها می‌خواهند پس از آرسنال دومین تیمی باشند که بدون شکست در لیگ برتر قهرمان می‌شوند. برای نباختن مصمم هستند و یک بازی بزرگ دیگر را هم در حالی پشت‌سر گذاشتند که اختلاف امتیازشان با سیتی ۶ است. حاشیه امنیتی بسیار خوب.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی