نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیکو کواچ، سرمربی بایرن معتقد است شاگردانش واکنش خوبی به عقب‌افتادگی در نتیجه مقابل المپیاکوس یونان از خود نشان دادند.

به گزارش خبرورزشی، نیکو کواچ در پی برتری ۳ بر ۲ شب گذشته شاگردانش در خانه المپیاکوس یونان در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: بازیکنانم یک بار دیگر ثابت کردند که حتی با وجود عقب افتادن در نتیجه می‌توانند تأثیرگذار باشند. باید از آن‌ها بابت تغییر دادن اوضاع تعریف و تمجید کرد. ما حالا با ۹ امتیاز صدرنشین گروه B هستیم و تقریباً یک پای‌مان را در مرحله یک‌هشتم نهایی گذاشته‌ایم.

سرمربی کروات بایرن مونیخ همچنین در خصوص وضعیت مدافع فرانسوی‌اش که به دلیل مصدومیت در دقیقه ۵۹ جای خود را به ژروم بواتنگ داد، اظهار داشت: لوکا اِرناندس ضربه‌ای به قوزک پایش خورده، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا او از ناحیه لیگامنت آسیب دیده یا خیر. هرناندس، اما درد زیادی داشت.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: شرایط در این بازی دشوار بود. جو ورزشگاه فوق‌العاده بود، اما دما و رطوبت هوا کار را برای هر دو تیم سخت کرده بود. ما آنطور که باید این بازی را در کنترل خود نگرفتیم. ما نیمه اول خیلی کُند بودیم و در جناحین خیلی خوب نبویدم. در کل بابت کسب سه امتیاز بازی خوشحال هستم.

کواچ در پایان درباره عملکرد هافبک برزیلی‌اش گفت: در حال حاضر تنها کمی شانس با کوتینیو یار نیست. او اغلب حرکات خوبی انجام می‌دهد، اما در این بازی یا مسیر شوت‌هایش توسط حریف مسدود شد یا پاس‌هایش قطع شد. با این حال از عملکرد فیلیپه در این بازی راضی هستم، درست به مانند دیگر اعضای تیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی