نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاهین شهرداری بوشهر- پرسپولیس. این بازی به ظاهر برای پرسپولیس بازی آسانی است، اما در عالم واقع یکی از بازی‌های سخت تیم خواهد بود.

به گزارش خبرورزشی، شاهین شهرداری بوشهر اگرچه در ۷ بازی سپری شده بردی نداشته، اما این وضعیت نشان می‌دهد دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و شاید همین موجب شود در بازی با پرسپولیس دست به یک نمایش انتحاری بزند. شاهین در دو بازی اخیر خود سایپا را با دو گل شکست داد و برابر نفت در مسجدسلیمان تنها یک گل خورد و این نشان می‌دهد تیم بعد از رفتن عبدا... ویسی در ساختار دفاعی شکل خوبی به خود گرفته است.
پرسپولیس برای بردن در این بازی باید تلاش کند و بازی‌ای از خود به نمایش بگذارد که با ایجاد موقعیت و فرصت‌طلبی همراه باشد در غیر این صورت شاهین تیمی نیست که برابر یک بازی معمولی پرسپولیس امتیاز بدهد. شاید در آستانه این بازی مربی جدیدی روی نیمکت تیم بنشیند و شوک جدیدی به تیم بدهد.
پرسپولیس همان تیم خوب فصل گذشته است و حتی چند بازیکن خوب هم به ترکیب تیم اضافه شدند، اما با این حال سبک بازی این تیم در فصل جاری به خوبی فصل گذشته نیست. شاید به این خاطر که تیم با اشتیاق و انگیزه فصل گذشته بازی نمی‌کند و در چنین تیمی باید به کالدرون ایراد گرفت. اوست که باید به تیم انگیزه دهد و تیمش را از نظر روحی و روانی به گونه‌ای آماده کند که بازی باکیفیتی برابر حریف به نمایش بگذارد.
پرسپولیس در این فصل از نظر سطح کیفی ضعیف‌تر به نسبت گذشته بازی می‌کند و همان‌طور که اشاره شد این به خاطر مسائل فنی نیست. چون همان بازیکنان خوب فصل گذشته در تیم حضور دارند و تازه تیم تقویت هم شده است. تیم از نظر روحی و روانی باید توسط کالدرون تقویت شود؛ و برای شاهین فرصت‌ها رو به پایان است. اگرچه به پایان بازی‌ها زمان زیادی باقی مانده، اما از یک جایی به بعد اختلاف امتیاز اینقدر زیاد می‌شود که دیگر تیم روحیه خود را برای جبران اختلاف از دست خواهد داد. شاهین تا جایی که دیر نشده باید به خود بیاید و برای امتیازات از دست رفته تلاش کند در غیر این صورت باید رفته رفته مهیای سقوط به رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی