نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اختلاف باشگاه لیورپول و شرکت نیوبالانس باعث تعویض اسپانسر پیراهن سرخ‌های مرسی‌ساید خواهد شد.

به گزارش   خبرورزشی ، با پیروزی باشگاه لیورپول در نزاع حقوقی با شرکت نیوبالانس به‌عنوان اسپانسر و تأمین‌کننده فعلی پوشاک این تیم، قرمزپوشان مرسی‌ساید از فصل آینده پیراهن‌های تولید شرکت نایکی را خواهند پوشید.

اختلافی که لیورپولی‌ها با نیوبالانس داشتند، در مورد مسائل مربوط به بازاریابی و توزیع محصولات این باشگاه بود. لیورپولی‌ها معتقد بودند که نیوبالانس نمی‌تواند با پیشنهادی که نایکلی به آنها برای توزیع محصولات این باشگاه در سطح جهان ارائه کرده رقابت کند و به موجب بندی که در قرارداد طرفین وجود داشت، آنها خواهان پایان همکاری‌شان با این شرکت آمریکایی شدند. به این ترتیب کار به دادگاه کشیده شده و پس از دادرسی سه روزه در لندن، قاضی به نفع قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان رأی داد.

ظاهراً شرکت نایکی به لیورپولی‌ها وعده داده است که با استفاده از چهره‌های شاخصی مانند لبران جیمز و ویلیامز که جزو مشتریان این شرکت هستند، برای تبلیغ محصولات باشگاه لیورپول تبلیغ خواهد کرد.

باشگاه لیورپول با پایان دعوی حقوقی‌اش با نیوبالانس، بیانیه‌ای منتشر کرد و در آن از آغاز همکاری‌اش با شرکت نایکی از ابتدای ماه ژوئن سال 2020 خبر داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی