۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی ایتالیایی استقلال امشب فیلم سینمایی آبی به رنگ آسمان را تماشا می‌کند.

به گزارش خبرورزشی، سرمربی استقلال امشب سورپرایز خواهد شد. طبق هماهنگی انجام شده قرار است آندره‌آ استراماچونی ساعت ۲۰ امشب در مجموعه فرهنگی باغ کتاب (بزرگراه حقانی) حاضر شده و همراه با دستیارانش فیلم مستند آبی به رنگ آسمان را تماشا کند. فیلمی که تاریخچه باشگاه استقلال با رویکرد حضور این تیم در ۴ فینال جام باشگاه‌های آسیا را بررسی کرده است. طی روز‌های قبل چند بازیکن استقلال همراه با پیشکسوتان آبی تماشاگر این فیلم شده بودند و قطعاً خود استراماچونی هم از آن خوشش خواهد آمد.
زیرنویس انگلیسی
امیر رفیعی کارگردان این فیلم و سایر عوامل آبی به رنگ آسمان به احترام استراماچونی نسخه‌ای از این فیلم را آماده کرده‌اند که زیرنویس انگلیسی دارد و سرمربی آبی‌ها دچار سردرگمی نخواهد شد.
افتخار می‌کنم سرمربی استقلال هستم
استراماچونی دیروز در واکنش به اکران فیلم فوق و حضورش در سینما طی گفت‌وگویی کوتاه گفت: استقلال بزرگترین باشگاه ایران و یکی از بزرگترین باشگاه‌های آسیاست. من افتخار می‌کنم هدایت این تیم بزرگ را برعهده دارم و امیدوارم با استقلال موفق شوم تا هواداران از من، دستیاران و شاگردانم خوشحال شوند.
زرینچه و میلیچ هم می‌آیند
علاوه بر استراماچونی و دستیارانش قرار شده جواد زرینچه و البته هرویه میلیچ نیز برای تماشای این فیلم به باغ کتاب بروند. قاعدتاً آبی به رنگ آسمان با زیرنویس انگلیسی می‌تواند برای مدافع کروات آبی‌ها نیز جذابیت‌هایی داشته باشد.
میری هم می‌آید
در کنار مهمانان فوتبالی امشب یک کارگردان مشهور سینما نیز کنار استقلالی‌ها تماشاگر فیلم مستند تاریخ استقلال می‌شود. مازیار میری کارگردان مطرحی که آثاری همچون پاداش سکوت، حوض نقاشی، کتاب قانون و... را در کارنامه‌اش دارد، امشب تماشاگر این فیلم می‌شود تا مراسم وزن سینمایی هم پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی