نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا می‌گوید برای اینکه بازیکنانش خسته نشود مجبور است جام‌ها را اولویت‌بندی کند.

به گزارش خبرورزشی، پپ گواردیولا ادعا کرد شاگردانش با آمادگی کامل به مصاف ساوتهمپتون در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس خواهند رفت.

سرمربی تیم منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از این بازی اظهار داشت: تمام بازیکنانم آماده هستند. روز گذشته دو ساعت تمرین کردیم. آنهایی که مصدوم بودند، هنوز مصدوم هستند و آنهایی که آماده بودند، آماده‌اند. آنجلینو فقط گرفتگی عضلانی داشت.

وی در مورد حریف تیمش در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم گفت: ساوتهمپتون در طول فصل جاری با سیستم‌های متفاوتی بازی کرده است. گاهی طی 10، 15 دقیقه پایانی از جلوی زمین پرس می‌کنند، اما در سایر دقایق عقب می‌نشینند. با توجه به مشکلاتی که ما در مواجهه با دفاع عمقی داریم، شاید شیوه بازی‌مان را عوض کنیم. نمی‌دانم چه چیزی در انتظار ماست.

گواردیولا در پایان تصریح کرد: با کلوپ در مورد فشرده بودن تقویم لیگ برتر انگلیس موافقم. در زمستان برای بیست‌وهفتمین یا بیست‌ونهمین بار بازی می‌کنیم. این همیشه محل مناقشه است و در نشست یوفا هم در این مورد حرف می‌زنند. بله، من جام‌ها را اولویت بندی می‌کنم و مثلا از گوندوغان، دِبروینه و سیلوا در جام اتحادیه استفاده نمی‌کنم. لیورپول و آرسنال هم همین کار را کرده‌اند. غیر از منچستر یونایتد که شرایط خاصی دارد، برای سایرین این جام فرصت خوبی برای میدان دادن به جوانان است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی