نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیکو کواچ سرمربی بایرن‌مونیخ اعتقاد دارد می‌شود برخی اوقات برای برنده شدن بد هم بازی کرد.

به گزارش خبرورزشی، نیکو کواچ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اینتراخت فرانکفورت در رقابت‌های بوندس‌لیگا، قدرت رقیب و نقاط مثبت باواریایی‌ها را مورد اشاره قرار داد.

سرمربی تیم بایرن مونیخ درباره بازی اظهار داشت: سه بازی از اینتراخت فرانکفورت در لیگ اروپا را دیدم و به نظرم هوادارانش عالی بودند. ما هم هوادارانی عالی داریم. می‌دانم آنها چقدر برای ما و من مهم هستند. به طور کلی طرفداران فرانکفورت جوی عالی خلق می‌کنند.

«مایلم در دوئل‌ها جدیت بیشتری ببینم.»، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: باید کاملاً بیدار و هوشیار باشیم. فرانکفورت تیمی عالی است و ما هم اخیراً مقابل مدعیان عملکردی خوب داشته‌ایم. ما برد می‌خواهیم و باید زیبا بازی کنیم. البته ترجیح می‌دهم به جای انجام بازی زیبا توأم با شکست، خوب بازی نکنیم، اما ببریم.

کواچ در مورد آخرین وضعیت شاگردانش گفت: خاوی مارتینس در تمرینات اخیر حضور داشت. باید ببینیم واکنش بدن او چه خواهد بود و آیا می‌تواند گزینه‌ای برای بازی شنبه باشد یا نه. دیگر بازیکنانم آماده هستند.

وی در مورد فرم کنونی تیمش هم بیان کرد: روند خوبی داریم، اما باید بهتر از بازی‌های اخیر توپ‌گیری کنیم. چندی قبل درباره لواندوفسکی به صورت کامل صحبت کردیم و معتقدم لوا در بهترین فرم دوران فوتبالش قرار دارد. او یک رهبر کامل و واقعی در باشگاه است. از داشتن این بازیکن خوشحال هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی