نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی تکواندو به موفقیت تیمش امیدوار است و همه تلاشش در فرصت باقی مانده، آماده کردن تکواندوکارانش اول برای تورنمنت کرواسی و بعد فینال گرندپریکس است.

فینال سخت انتخابی المپیک درانتظارتکواندوکاران

خبرورزشی/ فتح الله فتحی؛ فینال گرندپریکس روسیه، انتخابی المپیک و مصدومیت سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی را نگران کرده است. او که به موفقیت تیمش امیدوار است همه تلاشش در فرصت باقی مانده آماده کردن تکواندوکارانش اول برای تورنمنت کرواسی و بعد فینال گرندپریکس است.

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی می‌گوید: «رقابت‌های بین المللی کرواسی ۱۸ و ۱۹ آبان ماه در زاگرب بهترین فرصت است تا فرزان عاشورزاده و سعید رجبی رنکینگشان را به زیر ۲۰ برسانند و شانسشان را برای سهمیه المپیک بیشتر کنند.»

او به عملکرد تیمش درتورنمنت صربستان اشاره می‌کند: «مسابقات قبل از فینال گرندپریکس روسیه، حساسیت زیادی داشت، اما ازنظرسخت‌افزاری مشکلات زیادی میزبانی داشت و استقبال زیاد از رقابت‌ها باعث شد در بسیاری از مبارزات ناداوری رخ دهد، به طوری که درمبارزه فرزان عاشورزاده به وضوح شاهد اشتباهات داوری بودیم و درفینال آرمین هادی‌پور هم این اشتباهات رخ داد، اما برای ما امتیاز مهم بود که به آن رسیدیم.»

سرمربی تیم ملی به نتایج تکواندوکاران اشاره می‌کند: «آرمین هادی‌پور، میرهاشم حسینی وسروش احمدی سقف امتیازاتشان را پرکردند، اما عاشورزاده، رجبی و مردانی هنوزامتیازاتشان کامل نشده و باید در کرواسی امتیاز تشان را کامل کنند.»

او با اشاره به راه سخت میرهاشم حسینی ادامه می‌دهد: «میرهاشم درشیاپ چانگ صربستان در یک وزن بالاتر مبارزه کرد و با طلای این مسابقات درحال حاضربعد ازجواد آچاب بلژیکی که رنکینگ پنجم را دراختیار دارد دررده ششم وزن ۶۸- کیلوگرم قرار دارد و برای سهمیه مستقیم از طریق رنکینگ، چاره‌ای به جزدرخشش در فینال گرندپریکس روسیه ندارد.»

عسکری درباره فینال گرندپریکس روسیه می‌گوید: «پرونده سهمیه‌های المپیک درفینال گرندپریکس روسیه بسته می‌شود وما با نتایجی که دربلغارستان گرفتیم، شانس بالایی داریم. فکرمی‌کنم همه چیز به عملکرد تکواندوکاران درروسیه برمی‌گردد. اگربتوانیم نتیجه لازم را بگیریم، سه سهمیه المپیک را به دست می‌آوریم. بدون تعارف فینال سختی در روسیه درانتظارتکواندوکاران ما است و اینطور نیست که مدال و سهمیه را برای ما کنارگذاشته باشند، بلکه برای سهمیه باید تا آخرین نفس جنگید.»

سرمربی تیم ملی برای مصدومیت کاپیتان نگرانی دارد: «نگرانی اصلی ما مصدومیت سجاد مردانی است. پای چپ سجاد به قدری آسیب دیده است که او عملاً با یک پا مبارزه می‌کند و امیدوارم این آسیب‌دیدگی هرچه زودتر رفع شود و کاپیتان تیم ملی بدون هیچ مشکلی درفینال گرندپریکس حضور پیدا کند و سهمیه خود را نهایی کنند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی