نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در هفته نهم سری A ایتالیا، میلان در سن‌سیرو میزبان لاتزیو است. لاتزیو به‌دنبال آن است که به سومین برد متوالی خود برسد.

شب سخت میلان پرانگیزه مقابل لاتزیو آماده به گزارش خبرورزشی، شاگردان سیمونه اینزاگی در دو بازی اخیر خود موفق بوده‌اند و جایگاه خوبی در جدول دارند، اما میلان بدون احتساب بازی‌های دیشب در رتبه دهم قرار داشته و فقط ۱۳ امتیاز از ۱۰ بازی خود کسب کرده‌اند.
چهار برد، یک تساوی و پنج شکست؛ این روندی است که میلان در ۱۰ بازی ابتدایی این فصل لیگ برتر داشته است. آن‌ها در حال حاضر، فقط شش امتیاز با سه تیم پایانی جدول فاصله دارند و حتی خطر سقوط نیز این تیم را تهدید می‌کند.

غول به خواب رفته
میلان، قهرمان ۱۸ دوره لیگ ایتالیاست، اما سیاه و قرمز‌ها از فصل ۱۱-۲۰۱۰ فاتح لیگ نبوده‌اند و حالا خیلی وقت است که هواداران این تیم، طعم قهرمانی را فراموش کرده‌اند. روسونری که زمانی غول فوتبال ایتالیا به حساب می‌آمد فصل ۲۰۱۴-۱۵ را با رتبه فاجعه بار دهم به پایان رساند، اما فصل گذشته توانست بهتر عمل کند و به رتبه پنجم رسید، که پیشرفت خوبی برای این تیم به حساب می‌آمد.
تا همین جای فصل آن‌ها یک مربی را اخراج کرده‌اند و حالا استفانو پیولی به جای مارکو جامپائولو روی نیمکت این تیم می‌نشیند. پیولی یک برد، یک باخت، یک تساوی در سه بازی اول خود به عنوان سرمربی میلان داشته که تنها برد او همین پنج‌شنبه گذشته و در زمین خودی مقابل اسپال به دست آمد. پیش از آن بازی، آن‌ها ۲- یک به رم باخته بودند و در بازی با اسپال هم سختی زیادی را متحمل شدند، اما با درخشش سوسو در نهایت سه امتیاز را به دست آوردند.
برد پنج‌شنبه شب، شاید نقطه تحولی برای غول خواب‌زده سال‌های اخیر فوتبال ایتالیا باشد، تیمی که هر سه بازی اخیر خانگی خود مقابل لاتزیو در سری A را با برد پشت‌سر گذاشته و امیدوار است که این بار هم بازی با لاتزیو برای آن‌ها با خوش‌شانسی همراه باشد.

اعتمادبه‌نفس
اما لاتزیو در هفته‌های اخیر روند خوبی داشته و دو بازی آخر خود مقابل فیورنتینا و تورینو را با برد پشت‌سر گذاشته است. شاگردان اینزاگی مقابل تورینو عملکردی درخشان داشتند و این تیم را چهارشنبه گذشته با چهار گل در هم کوبیدند و به همین دلیل با اعتمادبه‌نفس بالا به سن‌سیرو خواهند آمد.
فقط آتالانتا با ۳۰ گل زده از لاتزیو که ۲۲ گل تا اینجا به ثمر رسانده است، در زمینه گلزنی بهتر عمل کرده است (البته بدون احتساب بازی‌های دیشب). لاتزیو، در چهار فصل گذشته به ترتیب در رتبه‌های هشتم، پنجم، پنجم و هشتم سری A قرار گرفته است، اما عملکرد آن‌ها در این فصل نشان می‌دهد که مصمم هستند بین چهار تیم اول جدول جایی برای خود به دست بیاورند. آن‌ها بعد از باخت عجیب‌شان مقابل اسپال که یک اتفاق به حساب می‌آمد، فقط یک شکست مقابل اینتر مدعی قهرمانی داشته‌اند.
آبی‌وسفید‌ها فصل گذشته در جام حذفی ایتالیا میلان را در خانه خودش شکست دادند و در نهایت نیز فاتح جام‌حذفی شدند هر چند همان‌طور که گفته شد در بازی‌های لیگ در سن‌سیرو، خیلی وقت است که طعم برد را نچشیده‌اند. آمادگی فوق العاده چیرو ایموبیله، مهاجم ۲۹ ساله این تیم که ۱۲ گل در ۱۰ بازی لیگ این فصل به ثمر رسانده است، نقطه امیدواری اینزاگی و شاگردانش است.

اخبار دو تیم
ماتیا کالدرا، همچنان نمی‌تواند برای میلان بازی کند، اما پیولی نسبت به بازی پنج‌شنبه شب تیمش تغییری در ترکیب تیمش نخواهد داشت و شاید سوسو که در آن بازی نیمه دوم به میدان رفت این بار از ابتدا در ترکیب قرار گیرد. کریشتف پیانتک، مهاجم ۲۴ ساله روسونری که این روز‌ها صحبت از انتقال او به منچستریونایتد هم مطرح شده راه گلزنی را گم کرده و در این فصل فقط سه گل زده، اما باز هم نفر اصلی خط حمله میلان خواهد بود. در ترکیب لاتزیو، سیلویو پروتو و ریکاردو کیشنا همچنان به بازی نمی‌رسند، اما مصدوم جدیدی در این تیم دیده نمی‌شود و اینزاگی هم به ترکیب تیمش مقابل تورینو دوباره اطمینان خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی