نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم فوتبال استقلال به خبرورزشی گفت: ما روی نقاط ضعف تراکتور کار کرده بودیم و البته می‌دانستیم نقاط قوت تراکتور هم کجاست و کدام بازیکنان‌شان تأثیرگذارتر هستند.

به گزارش خبرورزشی، وریا غفوری در شبی که بازوبند کاپیتانی را در دست داشت موفق شد تیمش را در زمین رهبری کند که آخرین باری که در آن موفق به کسب پیروزی شده بودند به ۸ سال پیش (لیگ یازدهم) برمی‌گشت. او در صحبتی که با خبرورزشی داشت در ارتباط با پیروزی تیمش، مشکلات مالی و میزبانی تراکتور حرف زد.

انتظار این برد را داشتید؟
ما در همه مسابقات برای برد به زمین می‌رویم. از روز اول و اولین مسابقه‌مان که در تبریز هم برگزار شد همین هدف را داشتیم و از این پس تا آخرین هفته لیگ هم همین روند را ادامه خواهیم داد. گاهی اتفاقاتی در بازی‌ها رخ می‌دهد که نتیجه دلخواه تان به دست نمی‌آید. ما در این دیدار به آنچه مستحقش بودیم دست پیدا کردیم.

از بازی تیم‌تان راضی بودید؟
قطعاً هر کس نتیجه بازی ما در تبریز و خانه تراکتور را بداند متوجه می‌شود استقلال بازی خوبی نمایش داده که توانسته این تیم خوب و قابل احترام را در خانه اش شکست دهد.

استراماچونی پیش از بازی چه برنامه‌ای به شما داده بود؟
ما روی نقاط ضعف تراکتور کار کرده بودیم و البته می‌دانستیم نقاط قوت تراکتور هم کجاست و کدام بازیکنان‌شان تأثیرگذارتر هستند. استراماچونی مثل همیشه روی روحیه بچه‌ها هم کار کرده بود. او به ما این باور را داد که استقلال تیم بزرگی است و حتی اگر در دیداری عقب افتادیم باید بدانیم به راحتی توان بازگشت و جبران گل خورده را داریم.

تراکتور را چطور دیدید؟
انصافاً تیم خیلی خوبی است و روبه‌روی ما هم فوتبال قابل قبولی را ارائه کرد. آن‌ها هم دو گل به ما زدند و در چند موقعیت هم دروازه‌مان را به شدت تهدید کردند که البته خط دفاع و دروازه‌بان‌مان از پس مهاجمان خوب تراکتور برآمدند.

جو ورزشگاه چطور بود؟
شکر خدا خیلی خوب بود. تراکتور یکی از پرطرفدارترین تیم‌های کشور است که در این بازی هم بار دیگر این موضوع اثبات شد. حضور در استادیومی که پر از تماشاگر است برای ما بازیکنان هم جذاب‌تر است و فکر می‌کنم همه جمعیتی که در استادیوم بازی را از نزدیک دیدند از تماشای آن لذت بردند. آذری‌ها خیلی خوب از تیم‌شان حمایت می‌کنند و این بار هم یکی از همان شب‌ها را رقم زدند.

۸ سال بود تراکتور را در خانه اش نبرده بودید؟
بله! گاهی اتفاقات در لیگ سبب می‌شود آماری اینچنین برای برخی بازی‌ها رقم بخورد. ما در این سال‌ها تراکتور را در تهران برده بودیم ولی خب این پیروزی در تبریز طلسم شده بود که این طلسم را هم از بین بردیم.

فکر می‌کنید این روند ادامه داشته باشد؟
قطعاً شادی‌های ما برای این برد تا صبح روز شنبه بود. ما هفته به هفته بازی‌های سختی در پیش داریم که باید برای همه آن‌ها با دقت، تمرکز و برنامه باشیم. اگر می‌خواهیم تیم‌مان مدعی قهرمانی باشد باید همه دیدار‌ها را با قدرت و به همین شکل جنگنده و پرقدرت برگزار کنیم. کار اصلی ما تازه شروع شده است.

در این مدت برخی نفرات تیم تان مانند علی دشتی به اوضاع مالی انتقاد می‌کردند. مشکلات مالی تیم تان برطرف شد؟
تیمی مانند استقلال همیشه مشکلات مالی داشته و باز هم خواهد داشت. فقط توقع داریم همان‌طور که بچه‌های تیم درون زمین تلاش می‌کنند تا استقلال نتیجه بگیرد مدیران باشگاه هم در زمینه برطرف کردن دغدغه‌های مالی بازیکنان تلاش کنند تا در نهایت همه این اتفاقات خوب و نتایجی رقم بخورد که هواداران به آن افتخار کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی