نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اخراج سرمربی تیم بایرن واکنش‌های جالبی در پی داشت؛ از رضایت کواچ تا مصمم بودن مدیر باشگاه از جمله‌ این واکنش‌ها است.

کواچ پس از اخراج: تصمیم درستی بود! به گزارش خبرورزشی، پس از اخراج نیکو کواچ از سمت مربیگری تیم بایرن مونیخ، هانس دیتر فلیک به‌عنوان جانشین موقت تا زمان انتخاب سرمربی جدید در دو بازی آتی مقابل المپیاکوس در لیگ قهرمانان اروپا و دورتموند در بوندس‌لیگا، هدایت باواریایی‌ها را در اختیار خواهد داشت.

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر بایرن مونیخ ضمن اعلام این خبر درباره اقدام اخیر باشگاهش گفت: نمایش تیم ما در چند هفته اخیر و نتایجی که کسب کردیم، نشان می‌داد نیاز به اقدامی جدید وجود دارد. باید کاری می‌کردیم. هوینس، صالحمیدزیچ و من مکالمه شفافی با نیکو کواچ داشتیم. این جلسه در روز یکشنبه برگزار شد و نتیجه این بود که نیکو دیگر سرمربی بایرن نخواهد بود. در این مورد متأسف هستیم. از طرف باشگاه بایرن می‌خواهم از کواچ بابت کارهایش، زحماتش و به خصوص دو قهرمانی فصل گذشته، تشکر کنم.

کواچ هم پس از اخراجش اظهار داشت: به نظرم در حال حاضر این یک تصمیم درست برای بایرن است. نتایجی که کسب کردیم و به خصوص نحوه بازی ما در دیدار‌های اخیر باعث شد به این تصمیم برسیم. من و برادرم از باشگاه بایرن بابت این یک سال و نیم تشکر می‌کنیم. در این مدت توانستیم در بوندس‌لیگا، جام حذفی آلمان و سوپرجام به قهرمانی برسیم. دوران خوبی داشتیم. من برای تیم و باشگاه بایرن بهترین آرزو‌ها را دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی