نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شایعه شده دلیل اصلی تعویق چند باره انتخابات هیات فوتبال گیلان، نامه اداره کل بازرسی استان به اداره ورزش و جوانان برای پیگیری مبحث بازنشستگی قربانعلی الماسخاله است.

به گزارش خبرورزشی، در یک اتفاق محیر العقول دیگر، انتخابات هیات فوتبال گیلان که قرار بود روز 12 آبان ماه برگزار شود طبق ادعای دبیر این هیات از سوی فدراسیون فوتبال به تعویق افتاد.
در این رابطه گفته می شود به دلیل در پیش بودن راهپیمایی روز 13 آبان و همچنین دیدار حساس تیم های ملی ایران و عراق، فدراسیون بر اساس نامه ارسالی به هیات فوتبال گیلان، تاریخ انتخابات را به روز 30 آبان ماه موکول کرده است.
در رشت اما شایعاتی هم در این زمینه به گوش می رسد و گفته می شود دلیل اصلی تعویق چند باره انتخابات، نامه اداره کل بازرسی استان به اداره ورزش و جوانان برای پیگیری مبحث بازنشستگی قربانعلی الماسخاله - رئیس فعلی هیات فوتبال گیلان- است. شایعه ا ی که البته دبیر هیات فوتبال، صحت و سقم آن را تایید نمی کند.
الماسخاله به مدت دو دوره 4 ساله، رئیس هیات فوتبال گیلان است و محصول مدیریت او در فوتبال استان را به وضوح در این 8 سال می شود مشاهده کرد.
وضعیت ناگوار و به شدت نگران کننده ملوان، بلاتکلیفی همیشگی سپیدرود در مباحث مالکیتی، مدیریتی و مالی و همچنین مشکلات بی پایان داماش گیلان نشان می دهد فوتبال گیلان در این 8 سال به درستی مدیریت نشده است.
 با این که طبق قانون، کار هیات ها باشگاهداری نیست اما روسای هیات های فوتبال باید نقشی انکار ناپذیر در مدیریت فوتبال استان داشته باشند؛ چنان که در عصر طلایی فوتبال گیلان، ایرج زهرابی با سابقه ای طولانی در مدیریت فوتبال کشور موفق شد، روزهای خاطره انگیزی در گیلان رقم بزند...
با این همه به نظر می رسد فدارسیون فوتبال هم چه به اختیار یا حتی اجبار، برای تعویق انتخابات فوتبال گیلان بی میل نبود. اهالی فوتبال گیلان از فدراسیون به عنوان متولی می خواهند که این بار نظارت بیشتری در انتخابات وجود داشته باشد تا همه چیز فارغ از هر گونه شائبه ای و با رعایت موازین قانونی، بدون مهندسی انتخابات پیش برود...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی