۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی بارسلونا مدعی شد نسبت به آینده خود در این باشگاه نگران نیست.

اظهارات والورده درباره شرایطش و رابطه بین مسی و گریزمان به گزارش خبرورزشی، بارسلونا در یک هفته اخیر شکست مقابل لوانته در لالیگا و تساوی برابر اسلاویاپراگ در لیگ قهرمانان را تجربه کرده است. در نشست خبری پیش از بازی با سلتاویگو، ارنستو والورده، سرمربی تحت فشار بارسلونا مدعی شد نگران آینده نیست و از حمایت باشگاه برخوردار است.

ارنستو والورده پیش بازی برابر سلتاویگو گفت: این تیم در شرایطی دشوار و غیرمنتظره قرار دارد. می‌دانیم شکست در این دیدار چه تبعاتی دارد و ما در این این دیدار به پیروزی نیاز داریم.

والورده درباره نگرانی‌ نسبت به آینده‌اش گفت: خیر، من با رئیس باشگاه ناهار خورده‌ام و او همیشه از من حمایت کرده است. من احساس می‌کنم از سوی باشگاه مورد حمایت قرار دارم.

او درباره شایعات در مورد رابطه بد مسی و آنتوان گریزمن اظهار داشت: بحث زیادی است، اما فکر می‌کنم ماجرا ساده‌تر از آنچه به نظر می‌رسد می‌باشد. گریزمن از تیمی با سبک بازی دیگری که فضای زیادی در حمله داشت راهی بارسلونا شده است. زمان‌بندی در حملات در تیم جدید برای گریزمن متفاوت است، اما آن‌ها به بازی یکدیگر عادت خواهند کرد. یکی ایستاده و دیگری در زمان مناسب به وی پاس خواهد داد. فصل اول حضور نیمار نیز چنین مواردی وجود داشته است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی