۰
سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولین باشگاه آرسنال علی رغم نتایج ضعیف تیمشان، حمایت خود را از اونای امری اعلام کردند. امری در ۱۰ دیدار اخیر لیگ برتر فقط موفق به کسب دو برد شده است.

باشگاه آرسنال: امری برای این فصل مناسب است به گزارش خبرورزشی، شکست ۲ بر صفر آرسنال مقابل لسترسیتی، موجب شد فاصله این تیم با منطقه حضور در لیگ قهرمانان اروپا به هشت امتیاز افزایش یابد و نگرانی‌ها در مورد غیبت مجدد این تیم در فصل آتی مسابقات افزایش یابد.

به گزارش روزنامه «گاردین»، رائول سانیِهی مدیر فوتبالی آرسنال و وینای ونکاتشام مدیرعامل باشگاه اصرار دارند که اونای امری همچنان گزینه مناسبی برای باشگاه است و خطر اخراج امری را تهدید نمی‌کند. آن‌ها در یک جلسه از پیش برنامه ریزی شده به کارکنان آرسنال گفتند:

ما نیز همچون سایرین از نتایج و عملکردمان در این برهه از فصل ناامید هستیم. ما ناامیدی خود را با هواداران، اونای، بازیکنان و همه کارکنان خود به اشتراک می‌گذاریم، زیرا تیم در سطح موردنظرمان که انتظارش را داشتیم، قرار ندارد. برای تحقق اهدافمان در فصل جاری باید پیشرفت‌هایی صورت پذیرد و ما قاطعانه اعتقاد داریم که اونای به همراه کادر فنی که دارد، گزینه مناسبی برای این کار است. ما همه در پشت صحنه به سختی در حال تلاش هستیم، تا چیز‌هایی را به حالت اولیه برگردانیم و مطمئنیم که توانایی این کار را داریم. ما دست از حمایت خود از آن‌ها نمی‌کشیم. همگی امیدواریم که در کنار یکدیگر، در این دوره چالش برانگیز حامی تیم باشیم، زیرا باهمدیگر قویتر هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی