۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نام مهاجم منچسترسیتی به دلیل درگیری با جو گومز از تیم ملی فوتبال انگلیس خط خورد.

به گزارش خبرورزشی، رحیم استرلینگ که در بازی یکشنبه شب تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس با جو گومز، مدافع ۲۲ ساله سرخپوشان مرسی‌ساید درگیری لفظی پیدا کرده بود، به دلیل درگیری مجدد با این بازیکن در اردوی تیم ملی فوتبال انگلیس از سوی گرث ساوت گیت از ترکیب سه‌شیر کنار گذاشته شد و به این ترتیب در بازی پنجشنبه شب انگلیس مقابل مونته‌نگرو در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ غایب خواهد بود.

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در این خصوص گفت: ما تصمیم گرفتیم رحیم در بازی با مونته‌نگرو کنار تیم نباشد. یکی از چالش‌ها و نقاط قوت بزرگ ما این است که توانسته‌ایم رقابت باشگاهی را از تیم ملی جدا کنیم. متأسفانه احساسات بازی روز یکشنبه (لیورپول - منچسترسیتی) هنوز پابرجاست. احساس من این است که اقدامی که انجام دادیم، کار درستی برای تیم بود. حالا تصمیم با توافق تمامی اعضای تیم گرفته شده و خیلی مهم است که از بازیکنان حمایت و روی بازی پنجشنبه شب تمرکز کنیم.

رحیم استرلینگ هم پیامی در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» منتشر و به اتفاق رخ داده، واکنش نشان داد. در بخشی از پیام وی آمده است: «من و جو رابطه خوبی داریم و هر دوی ما درک می‌کنیم که آن اتفاق (درگیری) چیزی در حدود ۵ یا ۱۰ ثانیه بود. به هر حال این اتفاقی است که افتاده و ما از آن گذر می‌کنیم و موضوع را بزرگ نمی‌کنیم.»

تیم ملی انگلیس پس از بازی با مونته‌نگرو در ورزشگاه ومبلی، روز یکشنبه در دیگر بازی خود در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ در خانه کوزوو به میدان خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی