۰
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در هفته سیزدهم لیگ دسته اول تیم‌های صدرنشین و رده دوم جدول به مصاف هم می‌روند تمامی مدعیان بالانشین جدول هم با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

به گزارش خبرورزشی، هفته سیزدهم لیگ دسته اول از امروز استارت می‌خورد که در مهمترین بازی‌ها گل‌ریحان میزبان مس رفسنجان است، خوشه طلایی با نودارومیه دیدار می‌کند. فجرسپاسی و بادران با هم روبه‌رو می‌شوند و داماش و سپیدرود جدالی جذاب در شهرآورد گیلان دارند.
گل‌ریحان البرز- مس رفسنجان
شاید حساس‌ترین بازی نیم‌فصل اول را امروز در کرج شاهد باشیم. جایی که تیم‌های اول و دوم جدول با هم روبه‌رو می‌شوند. شکست هر کدام از دو تیم برایش گران تمام خواهد شد و به قیمت از دست رفتن صدر و برنده قطعاً صدرنشین لیگ پس از هفته سیزدهم. شاید دو تیم به تساوی رضایت بدهند، اما این فرصت را به سایر مدعیان می‌دهند تا به صدر بیایند. گل‌ریحان در هفته‌های اخیر عالی کار کرده و نمی‌خواهد از صدر جدول دور شود هرچند مسی‌ها هم با بردی که مقابل ملوان کسب کردند روحیه بالایی دارند.
خوشه طلایی ساوه- نود ارومیه
خوشه‌طلایی که در هفته‌های ابتدایی شروعی توفانی داشت و تا صدر جدول هم پیش رفت، چند هفته‌ای است که دچار بحران شده و رفته رفته از مدعیان دور می‌شود. شاگردان محسن عاشوری این فرصت را دارند تا با غلبه بر نود ارومیه بار دیگر شرایط خود را مطلوب کنند هرچند نودی‌ها نیم‌نگاهی به صدر جدول دارند و به امید تساوی در بازی کرج می‌خواهند با پیروزی بر حریف بحران‌زده به صدر جدول صعود کنند.
فجرسپاسی شیراز- بادران تهران
تقابل فجر سپاسی و بادران سومین بازی بزرگ هفته سیزدهم است. فجری‌ها با تساوی‌های خود صدر جدول را از دست دادند با این حال فاصله کمی با صدرنشین دارند و همین هفته می‌توانند به صدر برگردند. البته بادران با شکست دادن خوشه طلایی روحیه بالایی کسب کرده و به نظر می‌رسد روز سختی برای فجری‌ها رقم بزند.
داماش گیلانیان- سپیدرود رشت
شهرآورد حساس گیلان به میزبانی داماش. در بازی سپیدرود با ملوان اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد و بعید است بازی این هفته هم بدون جنجال باشد. دو تیم وضعیت خیلی بدی در جدول ندارند، اما شرایط این بازی متفاوت است و سه امتیاز بازی برای هر دو تیم مهم. داماش می‌خواهد به جمع مدعیان برگردد و سپیدرود هم نمی‌خواهد در تقابل با یک تیم گیلانی دیگر بازنده باشد.
آرمان گهر سیرجان- آلومینیوم اراک
آلومینیوم با یک برد می‌تواند سه، چهار پله در جدول صعود کرده و به صدر نزدیک‌تر شود، اما از تیم پرنوسان محمود فکری بعید است به راحتی سه امتیاز این بازی را دشت کنند. آرمان گهر در خانه به سختی می‌بازد و چه بسا اگر روز خوب این تیم باشد با پیروزی میدان را ترک کرده و از نزدیکی فانوس به دستان دور می‌شود.
مس کرمان- استقلال خوزستان
مس برای نزدیک شدن به بالای جدول و استقلال خوزستان برای دور شدن از پایین جدول به چیزی جز سه امتیاز این بازی فکر نمی‌کنند. مس در هفته‌های اخیر پرفراز و نشیب بوده و برای این بازی هم غیرقابل پیش‌بینی است، اما استقلال خوزستان با سهراب بختیاری‌زاده روند رو به رشدی داشته و در این بازی هم روز سختی برای مس رقم خواهند زد.
رایکا بابل- قشقایی شیراز
یک جدال حساس در پایین جدول. شکوری روی نیمکت رایکا از ۲ بازی ۴ امتیاز گرفته و امیدوار است سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کند. رایکا اگر قشقایی را ببرد جای این تیم را در جدول خواهد گرفت. قشقایی اگر برنده این بازی باشد از جمع پایین جدولی‌ها دور می‌شود.
سرخپوشان پاکدشت- شهرداری تبریز
شهرداری تبریز در قعر جدول به دنبال روزنه‌ای برای فرار از این منطقه است. آن‌ها بازی سختی در خانه سرخپوشان دارند چرا که حریف آن‌ها نمی‌خواهد بیش از این امتیاز از دست بدهد و روی ۳ امتیاز چنین بازی‌هایی حساب کرده است. پرونده هفته سیزدهم لیگ دسته اول شنبه با بازی نیروی زمینی و ملوان انزلی بسته خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی