۰
یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی جدید تیم سپیدرود گفت: امروز در جلسه‌ای که با مدیران باشگاه سپیدرود داشتم قرارداد بستیم و قرار شد فعلا تا آخر فصل در خدمت این تیم باشم.

دست نشان: از امروز من سرمربی سپیدرود هستم    به گزارش خبرورزشی، نادر دست‌نشان در خصوص اینکه از او به عنوان جدی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم سپیدرود رشت بعد از علی نظرمحمدی نام برده می‌شود، اظهار داشت: امروز در نشستی که با مدیران باشگاه داشتیم قرارداد بستیم و فعلا قرار است تا آخر فصل در خدمت سپیدرود باشم.

دست‌نشان درمورد اینکه کیومرث بیات مالک سپیدرود عنوان کرد سرمربی تیم امروز از نظر او علی نظرمحمدی است تصریح کرد: من امروز با افشین ناظمی و جناب مبارکی اسپانسر باشگاه که قرار است مالک باشگاه شود در جلسه‌ای شرکت کردیم و آقایان حیدری و جعفرزاده هم حضور داشتند. در این جلسه که با مدیریت باشگاه برگزار کردم مسئولیت تیم به من سپرده شد و قرارداد را با افشین ناظمی بستم.

وی درمورد شرایط سپیدرود عنوان کرد: متاسفانه تیم شرایط خوبی ندارد اما انسان به امید زنده است من هم با تجربه و امیدم به این تیم آمده‌ام و امیدوارم بتوانیم به کمک همه کسانی که قلبشان برای سپیدرود می‌تپد شرایط خوبی را برای این تیم رقم بزنیم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی