نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی پرتغال با برتری برابر لوکزامبورگ در شبی که رونالدو هم گل زد راهی یورو 2020 شد.

پرتغال به جام ملت‌ها رسید، صربستان به پلی‌آف رفت به گزارش خبرورزشی، در ادامه دیدارهای مرحله انتخابی یورو 2020 و در دور آخر این مسابقات در گروه B، امشب تیم ملی پرتغال مهمان خود لوکزامبورگ را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و به عنوان دومین تیم از این گروه صعود کرد. (اینجا ببینید)

گل‌های پرتغال در این بازی را فرناندس در دقیقه 39 و رونالدو در دقیقه 86 به ثمر رساندند تا این تیم 17 امتیازی شود و در آخرین دور رقابت‌ها جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کند. به این ترتیب یاران کریستیانو رونالدو به عنوان مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، بعد از اوکراین صدر جدولی به مرحله نهایی جام ملت‌های اروپا صعود کردند.

رونالدو در این بازی تعداد گل‌های ملی خود را به عدد 99 رساند تا فاصله‌اش با علی دایی به عنوان برترین گلزن جهان در دیدارهای ملی را به 10 گل برساند.

در دیگر بازی این گروه که به صورت همزمان برگزار شد، تیم ملی صربستان در خانه به مصاف اوکراین رفت که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت. (اینجا ببینید)

به این ترتیب صربستان 14 امتیازی در رده سوم جدول باقی ماند و حالا باید منتظر بماند تا ببیند می‌تواند در جمع تیم‌های سوم برتر مرحله انتخابی به پلی‌آف راه پیدا کند یا نه. همچنین اوکراین پس از این تساوی 20 امتیازی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی