۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند هر چه زودتر جونیور براندائو مهاجم برزیلی خود را به باشگاه لودوگورتس بلغارستان برگردانند، اما این کار، پروسه آسانی به نظر نمی‌رسد و پرسپولیسی‌ها را وارد یک چالش جدی کرده است.

به گزارش خبرورزشی، قرارداد جونیور براندائو که بیش از ۵۷۰ هزار دلار ارزش دارد، در ابتدای فصل به صورت قرضی از طریق یک باشگاه بلغارستانی منعقد شد. این بازیکن در پایان فصل می‌تواند از پرسپولیس جدا شود و یا قراردادش را به صورت قطعی تمدید کند. جالب اینکه جونیور توسط مدیر برنامه‌های دیگری به باشگاه پرسپولیس با رقم‌های بسیار پایین و باورنکردنی از لحاظ مالی، پیشنهاد شده بود، اما در نهایت فردی به نام لئو که مدیر برنامه‌های برزیلی این بازیکن محسوب می‌شود، او را با باشگاه پرسپولیس پیوند داد.

لئو البته کلی آپشن از پرسپولیسی‌ها گرفت و فقط یک امتیاز به سرخپوشان داد؛ اینکه اگر جونیور با پیراهن پرسپولیس درخشش داشت و به یک تیم خارجی ترانسفر شد مدیران باشگاه پرسپولیس می‌توانند بخشی از قرارداد این بازیکن برزیلی را به سود باشگاه بردارند. البته ناگفته پیداست که جونیور آنقدر بی‌کیفیت بوده که نه تنها نمی‌توان تصوری درخصوص درخشش او در پرسپولیس کرد، بلکه امکان ندارد از پرسپولیس ترانسفر شود، چون نشان داده لیاقتش را ندارد تا کار خاصی برای باشگاه کند. او نزد هواداران و اعضای این تیم به عنوان یک بازیکن معمولی شناخته می‌شود؛ کسی که حتی ثابت کرده در استپ کردن توپ‌ها هم مشکل دارد.

به هر حال مدیران باشگاه تلاش می‌کنند هرچه زودتر و قبل از پایان نیم‌فصل، تکلیف جونیور را مشخص کنند. آن‌ها امیدوار بودند در روز‌های پایانی هفته گذشته برگه فسخ قرارداد با جونیور امضا شود، اما این فقط یک ایده برای باشگاه پرسپولیس بود؛ در سمت دیگر لئو، مدیر برنامه‌های جونیور هیچ انگیزه‌ای برای این کار نمی‌بیند زیرا اگر جونیور تا پایان فصل در جمع سرخپوشان بماند، پول کامل خود را دریافت می‌کند!

موضوع دیگر مربوط به حواشی قرارداد جونیور است. او تا به حال بیش از ۱۵۰ هزار دلار دریافتی داشته و در جدول پرداخت پول به بازیکنان پرسپولیس ظرف امروز و فردا، ردیف بودجه‌ای برایش مشخص شده است. از سوی دیگر قرارداد این بازیکن پر از حرف و حدیث است و حتی مسائلی، چون احتمال «پولشویی» در آن به چشم می‌خورد. بحثی که حتی مسئولان باشگاه هم در موردش حرف‌هایی زده‌اند و این قرارداد را پر از ابهام می‌دانند زیرا طبق یکسری مدارک که به دست انصاری‌فرد هم رسیده، قیمت واقعی این بازیکن خیلی کمتر از این حرف‌هاست. قرارداد ممکن است به زودی و طی همین هفته یا هفته آینده لغو و فسخ شود، اما مطمئناً تبعات عقد و فسخ قرارداد پابرجا می‌ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی