۰
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک منبع نزدیک به باشگاه رئال اعلام کرد که حرکت جنجالی گرت بیل، نظر این باشگاه در مورد او را تغییر نداده است.

به گزارش   خبرورزشی ، پس از قطعی شدن صعود ولز به یورو ۲۰۲۰، بازیکنان این تیم این دستاورد را با پرچمی جشن گرفتند که روی آن نوشته بود: «به ترتیب اولویت: ولز، گلف، رئال‌مادرید» که حرکتی طعنه‌آمیز علیه حاشیه‌سازی‌های رسانه‌های اسپانیایی در مورد علاقه گرت بیل به بازی گلف بود؛ اما همانطور که انتظار می‌رفت، این حرکت جنجالی باعث ناراحتی هواداران رئال هم شد و آنها در شبکه‌های اجتماعی به آن واکنش نشان دادند.

رابطه بیل با باشگاه رئال نیز هیچ‌گاه چندان مساعد نبود و حتی در تابستان گذشته، رئالی‌ها تمام تلاش شان را برای فروش او انجام دادند، اتفاقی که در نهایت رخ نداد.

اما بعد از اتفاق سه‌شنبه شب، باشگاه رئال ترجیح داد واکنش سیاست مدارانه ای به این اتفاق نشان دهد. یک منبع نزدیک به رئال به خبرنگاران گفت: او بهترین بازیکنی است که ما داریم و باز هم می‌تواند کارهای زیادی برای ما انجام بدهد. ما قصد نداریم او را در ژانویه بفروشیم.

این اتفاقات در حالی رخ داد که بیل در فاصله دیدارهای ملی ماه قبل و هفته اخیر، به دلیل مصدومیت برای رئال بازی نکرده بود و رفتنش به اردوی ولز هم باعث انتقادهایی از سوی هواداران رئال شده بود.

رئال این هفته در لالیگا به مصاف رئال  سوسیداد می رود و بیل مشکلی برای همراهی تیمش در این دیدار نخواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی