نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاهین بوشهر تا به اینجای کار به اندازه کافی امتیاز از دست داده و به اندازه کافی شکست خورده و اگر خیال ماندن در جدول رده‌بندی دارد باید روند پیروزی را استارت بزند.

به گزارش خبرورزشی، شاهین در اولین بازی با هدایت میشو به مصاف تیم ساپیا می‌رود. تنها تیمی که در جام‌حذفی این فصل مغلوب شاهین شهرداری بوشهر شد. بوشهری‌ها در لیگ برتر تا به اینجای کار که ۱۰ هفته از بازی‌ها سپری شده هنوز پیروز نشده‌اند و تنها پیروزی این تیم برابر همین سایپا در چارچوب بازی‌های جام‌حذفی بوده است. همین مسئله موجب می‌شود سایپا به این دیدار نگاه انتقامی داشته باشد. به واقع سایپا در این دیدار با یک تیر دو نشان می‌زند! کسب سه امتیاز برای بهبود وضعیت در جدول رده‌بندی و گرفتن انتقام از شاهین.
شاهین تا به اینجای کار به اندازه کافی امتیاز از دست داده و به اندازه کافی شکست خورده و اگر خیال ماندن در جدول رده‌بندی دارد باید روند پیروزی را استارت بزند. توجیه تساوی و باخت با این ادله که تیم این هفته مهمان است؛ با حریف قوی بازی می‌کند و بهانه‌هایی از این دست تنها شاهین را از لیگ برتر دورتر می‌کند و شاهین اگر خیال ماندن در جدول بازی‌ها دارد باید در خانه تیم صدرنشین هم نیم‌نگاهی به سه امتیاز بازی داشته باشد.
البته خیلی گلایه‌ای به کادر فنی تیم شاهین نیست؛ شاهین با این نگاه وارد بازی‌های لیگ برتر شده که این بازی‌ها همانند بازی‌های دسته اول است؛ در حالی که این چنین نیست. لیگ برتر برای خود دنیای متفاوتی با لیگ یک دارد. در لیگ برتر نمی‌توان با تجمع در منطقه یک‌سوم دفاعی و استفاده از ضد‌حملات به سه امتیاز بازی دست یافت. در لیگ برتر تیم‌های مهاجم هزار و یک ایده برای رسیدن به گل دارند و می‌توانند از هر خط دفاعی عبور کنند. در لیگ برتر اگر تیمی برای مبارزه ایده‌های متفاوت و تازه‌ای نداشته باشد به جایی نخواهد رسید و در نهایت قافیه را خواهد باخت.
تعطیلات زمستانی فرصت خوبی برای شاهین است که تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کند. عبدالله ویسی شاهین را به هر دلیل- مثلاً بی‌پولی- دسته اولی بست و این اتفاق را تا نیم‌فصل نمی‌توان تغییر داد. اما نکته مهم؛ برای شاهین دیگر نباید بازی‌های بیرون از خانه و داخل خانه تفاوتی داشته باشد، چون اگر به این بهانه بخواهد امتیازات دیدار‌های خارج از خانه را از دست دهد شانس زیادی برای ادامه حضور در بازی‌های لیگ برتر نخواهد داشت و در نهایت به دسته پایین‌تر سقوط خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی