نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه الاهلی در ادامه روند رو به رشد خود مقابل الفیصلی به برتری پر گل رسید تا در همسایگی دو رقیب جدی خود از شهر ریاض به رده سوم لیگ برتر عربستان برسد.

الاهلی بدون برانکو همسایه صدرنشینان شد به گزارش خبرورزشی، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر عربستان در شرایطی تحت‌الشعاع حضور یکی از نماینده های این کشور در فینال لیگ قهرمانان آسیای 2019 آغاز شد که در یکی از مهم ترین بازی‌ها الاهلی جده با برتری پر گل مقابل الفیصلی به صدر جدول رسید تا در همسایگی النصر و الهلال با یک بازی بیشتر قرار بگیرد.

الاهلی که با اخراج زودهنگام برانکو ایوانکوویچ در زمره باشگاه‌های پر سر و صدای این فصل قرار گرفت در حالی با نتیجه 3 بر یک از سد الفیصلی گذشت تا به صدر جدول برسد که در این راه تلفات سنگینی نیز داد. محمد العویس دروازه‌بان ملی‌پوش الاهلی در اواسط نیمه دوم در یک صحنه با برخورد با مهاجم حریف از ناحیه گونه و صورت با شکستگی شدیدی روبه‌رو و مجبور به ترک زمین شد.

با برد مقابل الفیصلی کریستین گروس سرمربی فرانسوی و شاگردانش با یک بازی بیشتر نسبت به الهلال و النصر با 20 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر عربستان قرار گرفتند تا به این ترتیب ادعایی که برانکو بعد از اخراج از الاهلی در گفت‌وگو با روزنامه عکاظ مطرح کرده بود، با صدرنشینی این تیم به اثبات برسد آن هم صدرنشینی این تیم بدون مربی کروات.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی