۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاگردان کالدرون و صنعت نفت امروز در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

خبرورزشی/سعید شاه نظری؛ پرسپولیس و صنعت نفت امروز در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند و این در حالی است که آخرین شکست پرسپولیس در جام حذفی مقابل همین تیم صنعت نفت بود. در ادامه اتفاقات آن دیدار را مرور می‌کنیم.

فرشاد هست، ولی علی نه!
گل‌های تقابل دو تیم در جام حذفی را فرشاد احمدزاده برای پرسپولیس و علی عبدا... زاده برای صنعت نفت به ثمر رساندند. فرشاد بعد از یک فصل حضور در لیگ لهستان به پرسپولیس بازگشته، اما در بازی امروز خبری از علی نیست، چون او مثل احمدزاده بعد از رفتن، به تیم سابقش برنگشت و در حال حاضر برای پارس جم توپ می‌زند.

تغییرات روی نیمکت هر دو تیم
مهم‌ترین تغییر دو تیم تغییرات سرمربیان آنهاست. برانکو اصلاً در ایران نیست و فراز کمالوند هم که پایان آن فصل از صنعت نفت رفت و فعلاً سرمربی پارس جم است.

آخرین شکست
آخرین شکست پرسپولیس در جام حذفی به بازی با صنعت نفت بازمی‌گردد و از آن بازی به بعد، پرسپولیس ۶ پیروزی متوالی در جام حذفی دارد.

کابوس علیپور
علی علیپور که به دلیل خراب کردن دو پنالتی متوالی در لیگ برتر و جام حذفی دیگر اجازه پنالتی زدن ندارد، در تقابل قبلی پرسپولیس و صنعت نفت در جام حذفی پنجمین پنالتی را به تیر دروازه کوبید و باید دید در صورت تساوی در وقت‌های معمول و اضافی علیپور جرأت زدن پنالتی دارد یا نه؟ به غیر از علیپور سیامک نعمتی و منشا هم در آن بازی پنالتی خراب کردند.

قهرمان بدون سیو!
دروازه‌بان صنعت نفت بدون حتی یک دفع توپ در ضربات پنالتی شاهد پیروزی تیمش بود و بعد از گل مگنو باتیستا در آخرین ضربه پنالتی همچون قهرمان بازی خوشحالی می‌کرد! در آن بازی سیامک نعمتی و علی علیپور پنالتی‌ها را به تیر زدند و منشا هم سکو‌های تماشاگران را هدف گرفت.

شوخیه مگر پشتک بزنی؟!
بیرانوند وقتی زبیر نیک‌نفس پنالتی سوم صنعت نفت را با ضربه چیپ به تیر دروازه زد از خوشحالی پشتک زد تا جواب چیپ بازیکن صنعت نفت را بدهد، اما مگر شوخی است که پشتک بزنی وقتی هنوز دو پنالتی باقی مانده باشد؟

آخرین تقابل
آخرین تقابل دو تیم به هفته سوم لیگ برتر بازمی‌گردد که سرخپوشان با ضربه از راه دور کنعانی‌زادگان و اشتباه دروازه‌بان صنعت نفت به گل رسیدند و بار دیگر دو تیم باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند و باید دید پرسپولیس انتقام آخرین شکست جام حذفی را می‌گیرد یا صنعت نفت باخت در لیگ برتر را تسویه حساب می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی