نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در بازی با سپاهان حق‌مان شکست نبود.

به گزارش خبرورزشی، حسین فرکی بعد از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی در نشست خبری گفت: این برد را به هواداران و تیم سپاهان و خصوصاً سرمربی این تیم قلعه‌نویی و همکاران‌شان تبریک می‌گویم و در ادامه راه برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. از مهمان‌نوزای سپاهانی‌ها تشکر ویژه می‌کنم که شرایط خوبی را برای ما فراهم کردند. باید از تابش مدیرعامل سپاهان هم تشکر کنم که مثل همیشه به ما لطف داشت. روز گذشته در کنفرانس خبری وعده یک بازی خوب را داده بودم و امروز شما یک بازی خوب از تیم ما دیدند که منطقی و حساب‌شده بود و به جرات می‌توان بگویم که حق‌مان شکست نبود.

وی افزود: با توجه به اینکه سپاهان یکی از خطوط خوب دفاع را دارد و امروز نیز نیازمند واکنش‌های خوبی داشت، ما به گل دوم نرسیدیم و اگر گل دوم زده می‌شد نتیجه بازی در وقت‌های اضافه و پنالتی مشخص می‌شد. یکی از بهترین بازی‌های‌مان را انجام دادیم و مستحق باخت نبودیم، اما در جام حذفی باید برخی تیم‌ها کنار بروند.

فرکی با اشاره به آلودگی هوای اصفهان اظهار داشت: اخبار ضد و نقیضی درباره آلودگی هوا وجود داشت و نمی‌دانم چرا این موضوع فقط به تعطیلی مدارس ختم می‌شود، اما در فوتبال که بیشترین تنفس را مربیان و بازیکنان دارند، می‌بینیم بازی‌ها برگزار می‌شود. امیدوارم در ادامه در شرایط خطرناک تصمیم دیگری گرفته شود. من عمل قلب باز کرده‌ام و امروز به دنبال ماسک بودم تا در کنار زمین دچار مشکل نشوم. این اخبار ضد و نقیض درباره آلودگی هوا تمرکز تیم‌ها را بهم می‌زند، ولی دوست دارم همیشه سپاهان را بالا ببینم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی پیکان درباره اینکه کارگروه آلودگی هوا فعالیت ورزشی را در اصفهان ممنوع اعلام کرده بود، خاطرنشان کرد: مسئولان برگزاری توجه به این هشدار نکرده‌اند و متاسفانه در این شرایط بازی برگزار شد، آنهم در حالی که هر لحظه ممکن است به یکی از بازیکنان آسیب وارد شود.

وی درباره اینکه چرا در این بازی ۳ تعویضش را انجام نداده است، عنوان کرد: قبل از اینکه پاسخ این سؤال را بدهم باید بگویم که داور در صحنه‌ای باید به منصوری کارت زرد دوم را می‌داد و از بازی اخراج می‌کرد. در‌باره تعویض‌ها نیز من پیش بینی می‌کردم که بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود و ما نیاز داشتیم تا بازیکنی را تغییر دهیم. در تعویض اول امیرحسین کریمی را از بازی بیرون بردیم و جابر انصاری وارد زمین کردیم که چند موقعیت هم روی دروازه سپاهان ایجاد کرد.

فرکی عنوان کرد: درباره تعویض دوم نیز به دنبال این بودیم که از بازیکنان سرعتی استفاده کنیم و برای همین شریفات را به زمین فرستادیم. به دلیل اینکه از همه بازیکنان راضی بودم شاید نیاز به تعویض پیدا نمی‌کردیم. بازیکنان ما در مقابل سپاهان بازی خوبی داشتند. سپاهان سرشناس است و امسال همه شرایط را برای قهرمانی دارد. از عملکرد تیم‌مان رضایت خوبی داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی