۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان اعلام کرد، این تیم به نسبت هدف‌گذاری خود پیش از آغاز فصل چهار امتیاز عقب‌تر است.

فرکی: از ناحیه داوری آسیب دیده‌ایم به گزارش   خبرورزشی ، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیم پیکان مقابل تراکتور در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: در بازی خانگی فردا مقابل تراکتور این آمادگی را داریم که یک فوتبال خوب و زیبا را به فوتبالی‌ها تقدیم کنیم. ما بازی را مقابل تیم بزرگ تراکتور انجام خواهیم داد. بازی مقابل تیم‌های بزرگ به هر بازیکنی کمک می‌کند و لذتبخش است.

فرکی در ادامه افزود: دیده شدن بازیکنان‌مان می‌تواند جذاب باشد. هر چند ما خودمان هم به لحاظ کیفیت و نوع بازی جزو تیم‌های بزرگ هستیم. این موضوع هم از نظر اکثر کسانی که بازی‌های پیکان را دنبال می‌کنند، تأیید می‌شود. من بزرگی را به این شکل تصور می‌کنم که تیمی امکانات، شرایط، بازیکنان ملی‌پوش و رتبه بالای جدول را به خود اختصاص دهد. تیمی که این شرایط را داشته باشد می‌تواند تیم بزرگی باشد که تراکتور یکی از این تیم‌هاست. تیم سپاهان که چند روز پیش در جام حذفی با آن بازی کردیم هم جزو این تیم‌هاست. البته ما نتیجه آن مسابقه را فراموش کردیم.

وی درباره اینکه آیا تاکنون از روند نتیجه‌گیری تیمش رضایت داشته است یا خیر گفت: تاکنون تنها با هدفگذاری که داشتیم چهار امتیاز را نتوانستیم کسب کنیم که این امتیازات بر می‌گردد. در دو دیدار مقابل گل‌گهر و شاهین که می‌توانستیم در هر دو بازی برنده شویم، بازی‌ها مساوی شد و چهار امتیاز را از دست دادیم. البته از لحاظ کیفیت بازی با توجه به مجموعه یکدست و منظمی که داشته‌ایم عملکردمان خوب بوده است و می‌توانیم بگوییم راضی هستیم. امیدوارم این چهار امتیاز را نیز در ادامه جبران کنیم و جایگاه‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

فرکی درباره آلودگی شدید هوای تهران و اینکه آیا مخالفتی با برگزاری بازی در این شرایط ندارند، خاطر نشان کرد: این هشداری است که وجود دارد و مخصوصاً نقش زیادی برای بازی و به خصوص سلامت فوتبالیست‌ها ارائه می‌کند. ما در جریان تمرینات و بازی‌ها در معرض آلودگی هستیم و این آسیب می‌زند. تا جایی که بتوانیم از توصیه‌ها استفاده می‌کنیم و از آسیب‌های آلودگی جلوگیری و خودمان را برای بازی فردا آماده می‌کنیم. بازی قبل‌مان مقابل سپاهان نیز در شرایطی برگزار شد که شرایط بازی وجود نداشت و نمی‌دانم تصمیم‌گیری برعهده چه کسی است. این روی شرایط مخصوصاً بازیکنان تأثیرگذار است و امیدوارم در بازی فردا اتفاق بدی رخ ندهد.

وی همچنین اظهار داشت: ما از ناحیه داوری آسیب دیده‌ایم و ممکن است از این موضوع کمتر سود برده باشیم. فکر می‌کنم اگر مقداری داوران بیشتر دقت کنند و همچنین چیدمان داوری‌ها به نوعی باشد که تیمی دست‌کم گرفته نشود و از بازی‌ها بی‌تفاوت نگذرند می‌توان وضعیت بهتر باشد و یا اینکه برای یک بازی حذفی که صعود و حذف شدن یک تیم در گرو آن است با حساسیت بیشتری داور انتخاب شود. خواهش می‌کنم آقای ممبینی و کمیته داوران در چیدمان داور‌ها بیشتر دقت کنند و امیدوارم تیم‌ها در ادامه کمتر آسیب ببینند، چرا که در این شرایط جوی همه‌ی تیم‌ها زحمت می‌کشند و باید امیدوار بود که نتیجه واقعی رخ بدهد، چرا که این اشتباهات می‌تواند جبران‌ناپذیر باشد و یک تیم را قهرمان یا یک تیم را به سقوط ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی