نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حساس‌ترین بازی این هفته لیگ برتر و یا به نوعی حساس‌ترین مسابقه دور رفت امروز در اصفهان برگزار خواهد شد و زردپوشان اصفهانی از پسران آبی تهران پذیرایی خواهند کرد.

خبرورزشی/ محمدرضا شکوهی؛ سپاهان در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که قطعاً این دیدار جذابیت‌های فراوانی در دل خود دارد، تقابلی که فارغ از دو موضوعی که همیشه همراه این بازی است (از جمله پیشینه رقابت این دو تیم با یکدیگر و همچنین جایگاه فعلی و همسایگی‌شان در جدول رده‌بندی)، بیشتر به‌چشم می‌آید و بیشتر جذابیت دارد که آن هم تقابل رویارویی بهترین و ترسناک‌ترین خط حمله لیگ برابر نفوذناپذیرترین و اندیشه دفاعی قدرتمند لیگ است و قطعاً نگاه‌های ریزبین زیادی دوست دارند ببینند کدام یک از این دو سبک (که کاملاً در تضاد با یکدیگر هستند) می‌تواند برتری را برای هر یک از آن‌ها به ارمغان بیاورد.

در حال حاضر این دو تیم تنها یک امتیاز با یکدیگر اختلاف دارند و به‌هم بسیار نزدیکند ولی سپاهان این میزان از امتیاز را از ۱۰ بازی به دست آورده و استقلال از ۱۱ مسابقه اش. در گلزنی سپاهان با زدن ۱۳ گل میانگین گل زده 1.3 را به نام خود کرده و آبی‌ها هم با زدن ۲۳ گل میانگین حدوداً 2.1 را به نام خود کرده‌اند تا به‌طور میانگین در هر بازی به‌طور متوسط یک گل زده بیشتر به نام استقلالی‌ها ثبت شود.

اما در امور دفاعی اوضاع هر دو تیم به این‌گونه است که زردپوشان اصفهانی با دریافت تنها یک گل خورده میانگین باورنکردنی یک‌دهم (0.1) گل خورده را ثبت کرده‌اند و استقلالی‌ها با دریافت ۱۰ گل در ۱۱ بازی حدوداً میانگین تقریباً یک گل خورده از هر بازی را در کارنامه دارند. بنابراین با بررسی این نکات آماری متوجه می‌شویم که تا چه اندازه این بازی و در این بخش و تقابل دو سبک بازی می‌تواند جذابیت داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی