نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دکتر افتخاری از چهره های ورزشی استان گیلان گفت: با همه احترامی که برای کاندیداها قائل هستم انتخابات هیئت فوتبال گیلان را غیر قانونی و آن را نمادی از آبروریزی، ورزشی می دانم و آقای تاج باید پاسخگوی این نکته باشد که چرا شهامت حضور در مجمع را نداشتند؟

به گزارش   خبرورزشی، علی افتخاری عضو کمیسیون های رسانه و روابط بین الملل کمیته ملی المپیك و مردی که چندین سال عضو هیات مدیریت باشگاه های استقلال رشت و پگاه گیلان بود در خصوص انتخابات هیات فوتبال گیلان گفت: من که حدود چهل سال در عرصه ورزش ملی و بین المللی حضور دارم، چنین روش انتخابات ورزشی را هرگز ندیده و در هیچ جا هم سراغ ندارم. چنین روشهای انتخاباتی نشانگر قانون ستیزی وقانون گریزی فدراسیون فوتبال از انتخابات مجامع ورزشی است.
افتخاری افزود: بر اساس شواهد و مدارک موجود، اساسنامه هم به درستي اجرا نشده است. طبق تبصره يك و دو ماده چهارده انتخابات بدون حضور شخص رييس فدراسيون و مديركل ورزش و جوانان رسميت نداشته و از لحاظ قانوني وجاهت لازم را ندارد و دبير مجمع و نماينده فدراسيون عليرغم اعلام قبلي اداره كل ورزش و جوانان استان كه بر مبناي نظر رسمي سازمان بازرسي و وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شده بود نسبت به برگزاري يك گردهمايي غيرقانوني و غير رسمي اقدام كرده اند.
با همه احترامی که برای کاندیداها قائل هستم انتخابات هیئت فوتبال گیلان را غیر قانونی و آن را نمادی از آبروریزی، ورزشی می دانم و آقای تاج باید پاسخگوی این نکته باشد که چرا شهامت حضور در مجمع را نداشتند؟ وزارت ورزش باید با قانون ستیزی وسرکشی فدراسیون فوتبال برخورد جدی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی