نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ما در آسیا نفوذ نداریم و چوب همین کمبود را می‌خوریم، اما در عوض تا دلتان بخواهد آدم، نفر و مدیر مدعی داریم!

خبرورزشی/ مهدی یکتا؛ دیروز مانده بودم که چه مقدمه‌ای برای گزارش داستان مراسم بهترین‌های آسیا بنویسم؟ بهتر از این مطلع برای شروع مطلب پیدا نکردم. اینکه اکرم عفیف شایسته توپ طلا بود شک ندارم اگر یک ایرانی به جای هافبک قطری، بازی در تیم کشورش را به حضور در مراسم بهترین‌های آسیا ترجیح می‌داد هرگز جایزه نمی‌گرفت. شک ندارم در صورت غیبت یک نامزد ایرانی کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا AFC تردید نمی‌کرد و جایزه را به نفر بعدی می‌داد اما...
دیروز برای هزارمین بار ثابت شد فوتبال ما کوچک‌ترین نفوذی در AFC ندارد. تصویر تلخ و ناراحت‌کننده مهدی تاج و علیرضا بیرانوند را کنار شیخ سلمان بحرینی دیدیم که قبل از آغاز رسمی مراسم به زبان بی‌زبانی می‌خواهند بگویند: «علیرضا بهترین گلر آسیاست»!
دردناک‌تر جایی بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تکمیل دهان‌کجی خود به فوتبال ایران، مهدی تاج را روی سن فراخواند تا جایزه بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا (رشته‌ای که ایران سرآمد آن در قاره است) را به یک ژاپنی بدهد! تصویر مهدی تاج روی سن محل برگزاری مراسم واقعیت تلخ فوتبال و شاید ورزش ماست. اینکه باور کنید و باور کنیم در کنفدراسیون فوتبال آسیا کشور‌های عربی حرف اول و آخر را می‌زنند و ما نفوذی نداریم که اگر داشتیم با عربستان و نمایندگان باشگاه‌های سعودی در کشور بی‌طرف بازی نمی‌کردیم.
امروز با چنین مدیران و چنان تصمیماتی باید دلخوش باشیم که کنفدراسیون فوتبال آسیا لطف کرده و نمایندگان کشورمان را به مراسم بهترین‌ها راه می‌دهد! نمایندگانی که به علیرضا بیرانوند هم گفتند همین که تا هنگ‌کنگ رفته است خدا را شکر کند!
آری برادر، من، تو، ما، شما، آنها، ایشان و حتی علیرضا بیرانوند هم باید تحمل کنیم مدیرانی را که آسیا برای آنان تره هم خرد نمی‌کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی