۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم خوشه طلایی بر این عقیده است تیم ملی روحیه مبارزه‌طلبی زمان کارلوس کی‌روش را ندارد و نظم خود را هم از دست داده است

به گزارش خبرورزشی، محسن عاشوری درخصوص شرایط تیم ملی گفت: من به کارلوس کی‌روش نقد داشتم و بر این عقیده بودم دست‌کم برابر تیم‌های آسیایی می‌بایست از تاکتیک دفاع و ضد‌حمله دست بردارد و برابر این تیم‌ها ارائه‌گر بازی تهاجمی باشد، اما کی‌روش دو میراث خوب در تیم ملی داشت. یکی روحیه مبارزه‌طلبی بازیکنان و یکی نظم تیمی. تفاوتی نمی‌کرد تیم ملی با یک تیم آسیایی بازی دارد یا یک تیم اروپایی. تیم کی‌روش همیشه باانگیزه و با نظم فوتبال می‌کرد و من اکنون این روحیات را در تیم ملی نمی‌بینم. مارک ویلموتس در شروع کار با تیم ملی حرف‌های قشنگی زد و حتی در بازی‌های دوستانه هم فوتبال خوبی را از تیم ملی شاهد بودیم، اما سبک بازی تهاجمی تیم ملی ادامه نداشت. من در بازی با بحرین و عراق نقش مدافعان کناری را در حمله کمرنگ دیدم.

محسن عاشوری در واکنش به حضور احتمالی برانکو در تیم ملی گفت: برانکو مربی توانمندی است و شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد. طبیعتاً اگر قرار باشد از مارک ویلموتس عبور کنیم برانکو گزینه خوبی برای هدایت تیم ملی است به خصوص که تجربه صعود و حضور در جام جهانی را در کارنامه دارد.

سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه در خصوص عملکرد تیمش در این فصل از لیگ یک گفت: ما از نظر بودجه یکی از تیم‌های معمولی لیگ یک هستیم و حتی شاید پایین‌تر از یک تیم معمولی، اما بازیکنان باتجربه و جوان خوبی در تیم حضور دارند و می‌خواهیم جاه‌طلبانه به کار ادامه دهیم. هر چند در هفته‌های اخیر مصدومیت چند بازیکن کلیدی و تأثیر‌گذار ما مثل احسان پورشیخ‌علی، شاهرخ غلامرضا‌پور، اکبر صغیری و... و همچنین عدم استفاده از موقعیت‌ها موجب شد امتیازات حساسی را از دست دهیم. خوشبختانه با برد برابر سپیدرود دوباره خود را پیدا کردیم و تلاش می‌کنیم در هفته‌های پایانی نیم‌فصل نخست ارائه‌گر بازی‌های خوبی برابر حریفان باشیم و امتیازات خوبی را به دست بیاوریم. امیدواریم در این هفته اشتباهات ناخواسته داوری ما را اذیت نکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی