۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اعلام غلامرضا بهروان، مشاور سازمان لیگ، بازی معوقه پرسپولیس - نساجی که به دلیل آلودگی هوای پایتخت برگزار نشد، در خلال تعطیلات نیم‌فصل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، زمان جدید دیدار پرسپولیس و نساجی به زعم استقلالی‌ها خوش نخواهد آمد و اعتراضات آن‌ها را را در پی دارد. البته شرایط جدول به گونه‌ای است که حتماً سایر مدعیان نیز از این وضعیت ناراحت خواهند شد، چون کورس قهرمانی لیگ برتر شکل گرفته و ۳ امتیاز این مسابقه می‌تواند نقش مهمی در تعیین قهرمان ایفا کند.

نیم‌فصل باید واقعی باشد
کامران منزوی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، در گفتگو با خبرورزشی صراحتاً از برگزاری بازی پرسپولیس- نساجی در نیم‌فصل دوم ابراز نارضایتی کرده و تأکید داشت: بازی‌های نیم‌فصل باید حتماً طوری تمام شود که تعداد مسابقات همه تیم‌ها با هم برابر باشد نه اینکه مثل سالیان گذشته میزان بازی‌های هرکدام از تیم‌ها متفاوت شود. باید تمام تیم‌ها با ۱۷ مسابقه راهی تعطیلات نیم‌فصل شوند تا هیچ حرف و حدیثی باقی نماند در غیر این صورت کلی شائبه ایجاد می‌شود.

بازی کردن با بازیکنان جدید ممنوع
یکی دیگر از نکاتی که استقلالی‌ها روی آن نیز تأکید داشتند، شرایط پرسپولیس برای جدال با نساجی بود. مسئولان آبی خیلی اصرار داشتند (و دارند) که فدراسیون تکلیف بازیکنان دو تیم برای این بازی را مشخص کند. یکی از مدیران استقلال در این رابطه به خبرورزشی گفت: پرسپولیس به لحاظ شرایط مالی به مراتب بهتر از نساجی است و قطعاً به محض پایان نیم‌فصل اول خرید‌های نیم‌فصل دوم را آغاز می‌کند، اما این دقیقاً همان نکته‌ای است که خط قرمز ما تلقی می‌شود. پرسپولیس هرکس را که خواست برای دور برگشت بخرد، ما در آن مسئله دخالتی نداریم، ولی فدراسیون و سازمان لیگ تحت هیچ شرایطی نباید اجازه بدهند پرسپولیس از نفرات جدید احتمالی‌اش مقابل نساجی استفاده کند، چون بازی از نیم‌فصل اول حالت معوقه به خودش گرفته و دو تیم باید با همین بضاعت کنونی خود به مصاف همدیگر بروند.

استقلالی‌ها از طرف دیگر تأکید دارند برگزاری مسابقه پرسپولیس - نساجی در دی‌ماه به ضرر نساجی و به سود حریف سنتی استقلال است، چون پرسپولیس الان شرایط فنی خوبی نداشته و در چنین شرایطی انداختن مسابقه‌اش به دی‌ماه لطف بزرگی است که به سرخپوشان می‌شود، چون شاید آن‌ها در مقطع فوق کاملاً از بحران خارج شده و با شرایطی مطلوب مقابل نساجی صف‌آرایی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی