نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی فولاد خوزستان گفت: تیم ما با این بودجه و نفرات تا به اینجای کار هم شاهکار کرده است.

نکونام: سایپا بازیکن بالای یک میلیارد دارد به گزارش خبرورزشی، جواد نکونام پس از تساوی بدون گل فولاد مقابل سایپا در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: کیفیت زمین به دلیل بارندگی در تهران کار را سخت کرده بود. می‌دانستیم تمام کار‌های سایپا روی پاس‌های بلند و اوت دستی است. در کل بازی‌ای نبود که بگوییم که چه تیمی می‌توانست ببرد و هر تیمی که در هوا موفق‌تر بود می‌توانست ببرد. سعی کردیم روی زمین فوتبال بازی کنیم، اما دیدیم نمی‌شود و مثل سایپا رو به بازی هوایی آوردیم.

وی در مورد اینکه تیمش بازی‌ساز ندارد، گفت: ما نفراتی که نیاز بود را جذب کردیم، اما تیم‌مان به خصوص در خط هجومی کامل نیست. با این بودجه و نفرات تا اینجای کار شاهکار کرده‌ایم.

سرمربی فولاد گفت: بازیکن بالای ۸۰۰ میلیون نداریم و این را مدیریت فولاد در ابتدای فصل هم اعلام کرد، اما همین سایپا که امروز بازی کردیم بازیکن بالای یک میلیارد هم دارد و هر تیمی براساس بودجه اش یارگیری می‌کند.

نکونام تاکید کرد: در این فصل نه سهمیه می‌خواهیم، نه قهرمانی و تمام تلاش مان برای انجام بازی‌های خوب است. با توجه به قدرت حریفان و بودجه خودمان باید توقعات در همین حد باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی