۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان به خبرورزشی گفت: اگر قرار به قطع همکاری با ویلموتس باشد، برانکو مورد مناسبی است، چون گزینه بهتری در حال حاضر وجود ندارد.

خبرورزشی/ امید یوسفیان؛ با حمیدرضا پگاه، بازیگر سینما و تلویزیون که به شدت فوتبالی است، در مورد مسائل مختلف از جمله شرایط تیم محبوبش پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

شرایط تیم محبوب‌تان چطور است؟‌
نمی‌توانم دروغ بگویم، حال پرسپولیس خوب نیست. البته شاید ما زیادی از تیم توقع داریم، چون چند فصل عادت کرده بودیم پرسپولیس صدرنشین باشد، ولی باید قبول کنیم ۴ باخت در ۱۱ بازی در شأن پرسپولیس نیست. امیدوارم در ادامه فصل تیم نتایج بهتری بگیرد و دوباره همان پرسپولیسی شود که هواداران انتظار دارند.

در روز‌های اخیر شایعه برکناری کالدرون هم به گوش رسید.
به نظرم باید به او فرصت داد. قبول دارم او هنوز ترکیب ایده‌آل خود را پیدا نکرده، ولی در حال حاضر برکناری کالدرون به نفع پرسپولیس نخواهد بود.

استقلال را در حال حاضر چطور می بینید؟
با اینکه پرسپولیسی‌ام، ولی باید واقعیت را گفت. استراماچونی تیم خوب و یکدستی درست کرده و نشان داد مربی باکیفیتی است. نتایج و نوع بازی استقلال نشان داد استراماچونی ارزش این را داشت که هواداران این تیم صبر کنند و این روز‌ها را ببینند، چون اگر یادتان باشد اول فصل استقلال نتایج خوبی نگرفت و حتی شایعه اخراج مربی ایتالیایی هم به گوش رسید.

به نظر شما شانس قهرمانی استقلال بیشتر از پرسپولیس است؟
در حال حاضر به نظرم همین‌طور است. مگر اینکه پرسپولیس در نیم‌فصل دوم تقویت و متحول شود. در درجه اول پرسپولیس باید یک مهاجم گلزن جذب کند.

گویا دل پری از مهاجمان پرسپولیس دارید؟
خب در این فصل فوروارد‌ها عملکرد خوبی نداشتند و این چیزی نیست که بشود آن را کتمان کرد. علیپور تحت فشار زیادی قرار دارد و جونیور هم که دیگر در موردش حرف نزنیم بهتر است. البته اگر علیپور یکی، دو گل بزند، می‌تواند به روند گلزنی خود برگردد، چون توانایی فنی خوبی دارد.

بیرانوند هم نتوانست جایزه مرد سال آسیا را به دست بیاورد.
به نظرم علیرضا پارسال مستحق دریافت این جایزه بود، چون عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. البته من هم مثل بقیه دوست داشتم بیرانوند این عنوان را به دست می‌آورد، ولی خب اکرم عفیف به خاطر قهرمانی قطر در آسیا، مرد سال شد. شاید اگر در جام ملت‌های آسیا تیم ملی ما به فینال می‌رسید، قضیه فرق می‌کرد و علیرضا می‌توانست بهترین بازیکن آسیا شود.

مربی مورد علاقه شما هم قرار است به تیم ملی بیاید.
بله، شنیدم برانکو به تیم ملی می‌آید. واقعیت این است که اگر قرار به قطع همکاری با ویلموتس باشد، برانکو مورد مناسبی است، چون گزینه بهتری در حال حاضر وجود ندارد. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد، به نفع تیم ملی باشد و بتوانیم به جام جهانی برویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی