نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیداحسان قاضی زاده هاشمی نماینده شهر فریمان و عضو کمیسیون فرهنگی و ورزش مجلس شورای اسلامی روز گذشته دست به افشاگری درباره قرارداد مارک ویلموتس زد.

به گزارش خبرورزشی، قاضی زاده هاشمی گفت: مارک ویلموتس و دستیارانش سالانه ۳ میلیون یورو با فدراسیون قرارداد بسته‌اند. هاشمی همچنین افشا کرد قبل از بازی ایران و عراق، فدراسیون فوتبال ۲ میلیون یورو به این مربی پرداخت کرد. این نماینده مجلس در ادامه حرف‌های خود از غرامت ۲/۵ تا ۳ میلیون یورویی به ویلموتس هم پرده برداشت و گفت او به سادگی قراردادش را فسخ نخواهد کرد.
این اظهارات قاضی زاده هاشمی با واکنش فدراسیون فوتبال همراه شد. آن‌ها قرارداد ۳ میلیون یورویی و همین‌طور غرامت به ویلموتس را تکذیب کردند، ولی در عوض واکنشی به پرداخت ۲ میلیون یورو به مارک ویلموتس در ترکیه نشان ندادند. قاضی زاده هاشمی بعد از خواندن این بیانیه به خبرورزشی می‌گوید: «ابتدا باید بگویم منظور من از قرارداد ۳ میلیون یورویی، تنها قرارداد ویلموتس نبود بلکه شامل دستمزد دستیارانش هم می‌شد. یعنی ۳ میلیون هزینه خارجی‌های کادر فنی برای هر سال است. نکته دیگر این که اگر فدراسیون فوتبال اعتراض دارد، بهتر است متن انگلیسی قرارداد و ترجمه فارسی آن را منتشر کند. منظورم همان قراردادی است که در سفارت ایران در بلژیک به امضای ویلموتس و آقای تاج رسیده است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی