۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال به لحاظ فنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و امروز می‌تواند صدر جدول را مال خود کند، ولی از نظر لجستیکی همچنان دردسر‌های فراوانی دارد که مایه آزار شده است.

به گزارش خبرورزشی، یکی از این موارد، ماجرای البسه است که دردسر‌های فراوانی برای بازیکنان ساخته و باعث ناراحتی بازیکنان شده است. ماجرایی که طی روز‌های اخیر کار را به اعتراض غیررسمی و حتی رسمی کشانده و به نوعی پای لیگ قهرمانان آسیا را هم وسط آورده است.

آستین بلند نداریم!
یکی از مشکلات دیگری که باعث ناراحتی استقلالی‌ها شده، داستان عدم ارسال منظم لباس‌هاست. ظاهراً روند ارسال پیراهن‌های آستین بلند برای بازیکنان طی یک ماه اخیر منظم نبوده و همین مسئله فریاد اعتراض آبی‌پوشان را به آسمان برده است. روز سه‌شنبه چند نفر از بازیکنان استقلال با ابراز ناراحتی از این شرایط غرولند کنان می‌گفتند: تهران حسابی سرد شده، برف و باران کل شهر را گرفته، ولی ما هنوز لباس آستین بلند نداریم! واقعاً چرا کار این‌قدر با بی‌نظمی جلو می‌رود؟ از ابتدای فصل مشکل لباس داشتیم. حتی کار به جایی رسید که از سرپرست تیم خواستیم با مدیرعامل باشگاه در مورد شرکت طرف قرارداد حرف بزند. این‌طوری که نمی‌شود. شرکت فوق هر وقت که می‌خواهد پوشاک می‌دهد و هر وقت هم که نخواست خبری نمی‌شود. تمام لباس ما باید سر وقت برسد نه اینکه در کوران مسابقات لنگ پیراهن مسابقه و تمرین شویم.

داستان لباس بازی با شهرخودرو
این‌طور که شنیدیم استقلال بابت بازی امروز با شهرخودرو هم دچار دردسر شده بود و قضیه در دقیقه ۹۰ با پیگیری عوامل تیم حل شد، ولی داستان حالت موقتی داشته و قطعاً باید راهکاری برای حل نهایی آن اتخاذ شود. از سوی دیگر تا کمتر از ۲ ماه دیگر لیگ قهرمانان آسیا شروع می‌شود و اگر برای آن بازی‌ها مشکل البسه ایجاد بشود، یک آبروریزی رسمی صورت خواهد گرفت.

لباس‌های AFC هنوز آماده نیست
نکته دیگر در رابطه با معضل لباس‌های استقلال، آماده نشدن پوشاکی است که باید به عنوان نمونه برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود. نمایندگان استقلال هفته آینده برای شرکت در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا راهی مالزی می‌شوند و طبق قانون باید نمونه‌هایی از لباس اول و دوم خودشان را به طور کامل در اختیار بازرسان AFC بگذارند تا روی آن‌ها نظر داده شود، ولی تا صبح دیروز هنوز این نمونه لباس‌ها آماده نشده بود. ظاهراً در این رابطه پیراهن گلر‌ها باید آماده می‌شد که تا صبح دیروز آماده نشده بود. اگر نمایندگان استقلال بدون نمونه لباس راهی شوند، قطعاً با جریمه نقدی مواجه خواهند شد و این رقم از میزان درآمد باشگاه کاسته می‌شود، بنابراین باید طی ۴۸ ساعت آینده قضیه به هر طریق ممکن حل و فصل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی