نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پیکان اشتباهات شاگردانش روی سه گل تیم صنعت نفت را دلیل شکست در بازی امروز عنوان کرد.

به گزارش   خبرورزشی ، حسین فرکی در نشست خبری پس از شکست 3 بر 2 خارج از خانه شاگردانش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: روز گذشته هم گفته بودم که صنعت نفت تیم بسیار خوبی است. ما هم به دنبال آن بودیم مقابل این حریف که 19 امتیاز داشت، بازی قابل قبولی ارائه کنیم و به دنبال بازی رو به جلو باشیم. بر همین اساس از همان ابتدا این تصمیم را عملی کردیم و متاسفانه روی یک اشتباه گل اول را خوردیم.

وی افزود: در ادامه توانستیم با تلاش خودمان بازی را به تساوی بکشانیم. متاسفانه دوباره به دلیل عدم تمرکز گل دوم را دریافت کردیم و با شکست به رختکن رفتیم. در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم، بیشتر از حریف مالکیت توپ را داشتیم و صنعت نفت به دنبال آن بود که بتواند از ضد حملات و سرعت مهاجمانش استفاده کند که متاسفانه گل سوم را خوردیم. به جرات می‌توانم بگویم که هر سه گل را خودمان به حریف تقدیم کردیم.

سرمربی پیکان عنوان کرد: تلاش‌های ما به گل دوم منجر شد. صنعت نفت پیش از این از هیچ تیمی در خانه دو گل نخورده بود. امروز تیمی شایسته بودیم و تیمی نبودیم که بازنده باشیم. اشتباهاتی که روی گل‌های حریف داشتیم، به ندرت در فوتبال رخ می‌دهد و امروز صنعت نفت از موقعیت‌هایش استفاده کرد و به برتری رسید.

فرکی گفت: جا دارد به بازیکنانم خسته نباشید بگویم. برخی از بازیکنانم جوان هستند و مقابل این حریف و تماشاگرانش بازی قابل قبولی ارائه کردند. امروز همه کار کردیم، اما نشد که بیشتر از 2 گل بزنیم. امیدوارم از موقعیت‌های خود در بازی‌های آینده بهتر استفاده کنیم و به امتیاز برسیم.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی