نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مردم نشان دادند اگر تیمی خوب بازی کند و در کنارش نتیجه بگیرد، مثل پنج‌شنبه گذشته سر و شکل بسیار زیبایی به ورزشگاه می‌دهند.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ هواداران استقلال به جز حضور گسترده در بازی با شهر خودرو به خوبی تیم‌شان را حمایت کردند. این بازی نشان داد سطح شعور فوتبالدوستان ایرانی به مراتب نسبت به سال‌های قبل بالا رفته است. حالا دیگر در استقلال خبری از «شخص‌پرستی» نیست و «تیم» در اولویت قرار دارد. استراماچونی اگر خیلی تشویق می‌شود، به این خاطر است که تیم خوبی ساخته که حتی تحسین پرسپولیسی‌ها را برانگیخته است. مردم هم نشان دادند اگر تیمی خوب بازی کند و در کنارش نتیجه بگیرد، مثل پنج‌شنبه گذشته سر و شکل بسیار زیبایی به ورزشگاه می‌دهند. ابتدای فصل فقط تراکتور ۶۰ هزار تماشاگر داشت، اما حالا این استقلال است که ۶۰ هزار نفر را به ورزشگاه می‌کشاند.
خوشبختانه در کنار بازی خوب و برد استقلال، پرسپولیس هم در اصفهان احیا شد و بعد از ۹ سال ذوب‌آهن را برد و این بهترین بازی پرسپولیس در فصل جاری بود (حتی بهتر از شهرآورد). به شدت معتقدم حال فوتبال ما وقتی خوب می‌شود که حال پرسپولیس و استقلال خوب باشد. البته نه اینکه همیشه قهرمانی‌ها بین این دو تیم تقسیم شود، ولی به هر حال حتی وقتی سپاهان قهرمان می‌شود، بهتر است حال پرسپولیس و استقلال هم خوب باشد. فوتبال تک‌ضرب و سرعتی پرسپولیس در اصفهان همه پرسپولیسی‌های متعصبی که از تیم کالدرون ناامید شده بودند را دوباره به آینده امیدوار کرد و این همان اتفاق خوبی است که لیگ ایران به شدت لازم داشت.
 خداوکیلی قراردادی که تاج با ویلموتس بسته بود را اگر کفاشیان می‌بست، او را کشته بودیم! جناب تاج که ابتدا می‌گفت از هرکس نوشته ویلموتس و دستیارانش قرارداد ۳ میلیون یورویی دارند، شکایت می‌کنیم، دیروز در برنامه ورزش و مردم اعتراف کرد مرد بلژیکی و دستیارانش نزدیک ۳ میلیون یورو قرارداد داشتند! پیشنهاد می‌کنم حداقل برای قرارداد با مربی بعدی اصلاً تاج را به داخل اتاق مذاکره راه ندهند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی