نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اینتر معتقد است دروازه‌بان رم مانع اصلی رسیدن نراتزوری به پیروزی در بازی شب گذشته دو تیم در رقابت‌های سری A بود.

به گزارش خبرورزشی، آنتونیو کونته که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته در هفته پانزدهم از رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا، در ورزشگاه سن‌سیرو مقابل رم تن به تساوی بدون گل داد، پس از این بازی در گفتگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: اگر به طور کلی به بازی نگاه کنید، آنتونیو میرانته (دروازه‌بان رم) بهترین بازیکن زمین بود و رم حتی یک توپ در چارچوب دروازه نداشت، بنابراین بحثی در مورد مالکیت توپ نمی‌ماند.

سرمربی اینتر که شاگردانش پس از ۱۹ بازی رسمی، برای اولین بار در امر گلزنی ناموفق بودند، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما در این بازی مقابل رمِ فوق‌العاده، عملاً ریسکی نکردیم. این بازی‌ها از آن دست بازی‌هایی است که باید گلزنی کنید، چون ما موقعیت‌هایی روی درازه رم خلق کردیم و آن‌ها را مجبور کردیم تحت‌فشارِ ما مرتکب اشتباه شوند. ما باید جلوی دروازه بادقت‌تر عمل می‌کردیم و سه امتیاز را از آن خود می‌کردیم.

کونته تصریح کرد: نکته مثبت این بود که ما با وجود فشار زیادی که از جانب بازیکنان رم داشتیم، همچنان مالکیت توپ را از آن خود داشتیم و به سمت دروازه حریف یورش بردیم. نکته منفی این بود که این کار انرژی زیادی از ما گرفت و با گذر از خط اول فشار آنها، فضای زیادی پشت‌سر آن‌ها بود که خوب استفاده نکردیم. ما می‌دانیم رم در پاسکاری تیم خیلی خوبی است و بازی مقابل آن‌ها آسان نیست، اما ما خوب کار کردیم و موقعیت‌هایی برای گلزنی خلق کردیم.

وی در خصوص بیرون کشیدن آنتونیو کاندروا در دقیقه ۴۵ به خاطر مصدومیت و اینکه آیا او به بازی سه‌شنبه شب مقابل بارسلونا در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان خواهد رسید یا خیر، خاطرنشان کرد: بازی بزرگی مقابل بارسا در پیش داریم و نمی‌خواهم درباره مصدومان تیم صحبت کنم. ما در بازی سه‌شنبه شب ۱۱ بازیکن را در ترکیب اصلی قرار خواهیم داد و آن‌ها هم بهترین بازی‌شان را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

سرمربی نراتزوری در پایان درباره هو شدن بازیکنان تیمش در پایان بازی توسط هواداران خودی گفت: واقعاً از این حرکت ناامید شدم. برخی هواداران به خاطر ضعف تیم در زدن ضربات اول تیم را «هو» کردند. ما در این جنگ نیاز به هر کسی از جمله تک‌تک هواداران‌مان داریم. آن‌ها باید پشت ما باشند، نه اینکه بعد از یک اشتباه بازیکنان را هو کنند. فراموش نکنید که بسیاری از بازیکنان ما جوان هستند و به بازی در سن‌سیرو عادت ندارند. هیچکس از جمله هواداران نباید از خود راضی باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی