۰
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس باشگاه بارسلونا از بازگشت پرافتخارترین سرمربی تاریخ آبی‌و‌اناری‌ها به نوکمپ استقبال و بر تلاش خود برای حفظ ستاره آرژانتینی این تیم تأکید کرد.

به گزارش خبرورزشی، جوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در گفت‌وگو با نشریه رپوبلیکای ایتالیا به بازگشت پپ گواردیولا به این تیم چراغ سبز نشان داد.
سرمربی حال حاضر تیم فوتبال منچسترسیتی سال ۲۰۱۲ پس از کسب سه قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و مجموعاً ۱۴ جام به دوران کاری چهار ساله‌اش در نوکمپ پایان داد. بعد از گواردیولا اگرچه لوئیس انریکه توانست سه‌گانه قهرمانی کاتالان‌ها را در سال ۲۰۱۵ تکرار کند، اما هیچ‌کسی هنوز نتوانسته مانند او در یک فصل شش جام ببرد. به همین دلیل گواردیولا نزد هواداران بارسلونا از محبوبیت خاصی برخوردار است.
بارتومئو درباره احتمال بازگشت گواردیولا به نیمکت بارسلونا که با اظهارات اخیر پدر این مربی اسپانیایی تقویت شده است، گفت: بازگشت گواردیولا به بارسلونا چیزی نیست که به من بستگی داشته باشد. این پپ است که تصمیم گرفت برود، اما او هر وقت که بخواهد می‌تواند برگردد و در‌های باشگاه به روی‌اش باز خواهد بود.
رئیس باشگاه بارسلونا درباره آینده لیونل مسی هم گفت: دوست دارم قبل از پایان دوران ریاستم در بارسلونا با مسی یک قرارداد مادام‌العمر ببندم، همان کاری که برای آندرس اینیستا انجام دادیم. او آنقدر به باشگاه خدمت کرده که حق داشته باشد بگوید که چه زمانی می‌خواهد به دوران بازیگری‌اش در بارسلونا پایان دهد. با این حال من فکر می‌کنم تنها شانسی که ایتالیایی‌ها، بریتانیایی‌ها و طرفداران مسی در سایر کشور‌ها برای دیدن او دارند این است که منتظر بمانند تا بارسلونا به کشورشان سفر کند.
بارتومئو راجع به شایعاتی که پیرامون احتمال انتقال ایوان راکیتیچ و آرتورو ویدال از بارسلونا و خرید لائوتارو مارتینس، مهاجم آرژانتینی اینتر در پنجره نقل‌وانتقالات ژانویه وجود دارد هم تأکید کرد: تیم ما تیم متوازنی است و بازیکن جدیدی نمی‌خواهد، اما این مستلزم حفظ بازیکنان فعلی هم می‌شود. مارتینس؟ این سؤال مسئله‌سازی است. تنها چیزی که من می‌توانم درباره او بگویم این است که این روز‌ها دارد خوب بازی می‌کند، اما او تنها بازیکنی نیست که مرا تحت تأثیر قرار داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی