نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسدی که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته همچنان وضعیت نامشخصی دارد و تکلیفش مشخص نیست چراکه مسئولان این باشگاه تصمیمی در خصوص آینده این بازیکن نگرفته‌اند.

پیشنهاد تایلندی‌ها به اسدی به گزارش خبرورزشی، محمدامین اسدی را که به خاطر می‌آورید؟ مهاجم جوانی که قبل از شروع فصل و در بازی‌های دوستانه پرسپولیس توسط گابریل کالدرون مورد استفاده قرار می‌گرفت و مورد توجه این مربی آرژانتینی بود. نمی‌دانیم چه شد، اما بعد از چند هفته که از مسابقات لیگ برتر گذشت کالدرون اعلام کرد نیازی به محمدامین اسدی مهاجم جوان این تیم ندارد و او می‌تواند به تیم دیگری برود. بعد از این مسئله اسدی دیگر اجازه حضور در تمرینات را پیدا نکرد و به صورت شخصی مشغول تمرین شد.

اسدی که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته همچنان وضعیت نامشخصی دارد و تکلیفش مشخص نیست چراکه مسئولان این باشگاه تصمیمی در خصوص آینده این بازیکن نگرفته‌اند. احتمال دارد اسدی به صورت دائم از پرسپولیس جدا شود یا به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود هر چند او بی‌میل نیست در صورت فراهم شدن شرایط فوتبالش را در کشور‌های جنوب‌شرق آسیا پیگیری کند. گفته می‌شود اسدی از یک تیم تایلندی پیشنهاد دارد و در صورت گرفتن رضایتنامه از باشگاه پرسپولیس به این کشور سفر خواهد کرد. پیش از تصمیم کالدرون، اسدی به تیم امید کشورمان هم دعوت می‌شد ولی پس از این اتفاقات دیگر به لیست تیم امید هم راهی پیدا نکرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی