۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: الان سپاهان و استقلال مدعی هستند، ولی به نظر من پرسپولیس از لحاظ فنی بهتر از این تیم‌ها عمل کرده است.

به گزارش خبرورزشی، بهروز رهبری‌فرد، کاپیتان اسبق پرسپولیس در خصوص شرایط این روز‌های تیم و همچنین قرارداد‌های مربیان خارجی با ما هم‌صحبت شد.

پرسپولیس حالا تبدیل به یک مدعی قهرمانی شده است؛ نظر شما چیست؟
پرسپولیس باید هم مدعی باشد. ما کمترین تغییر را در ترکیب تیم داشتیم و با رفتن برانکو، یک مربی باتجربه دیگر آوردیم؛ لذا تیم شرایط قهرمانی را دارد و گذشت زمان بچه‌ها را هماهنگ‌تر کرده است.

فکر می‌کنید در نیم‌فصل دوم بتوانید روند بالانشینی تیم را حفظ کنید؟
چرا که نه؟ به نظر من پرسپولیس اگر مشکل گلزنی خودش را حل کند، از سایر تیم‌های مدعی شرایط بهتری خواهد داشت. الان سپاهان و استقلال مدعی هستند، ولی به نظر من پرسپولیس از لحاظ فنی بهتر از این تیم‌ها عمل کرده است.

برای خط حمله گزینه خارجی باید بیاورند یا داخلی؟
اگر مهاجم خوب داخلی داشته باشیم، خوب است، ولی اگر بازیکن آزادی وجود نداشته باشد، باید سراغ خارجی‌های به دردبخور برویم نه مثل جونیور که مهاجم امید‌های پرسپولیس هم از او بهتر بازی می‌کرد.

کالدرون هم گفته باید هر چه زودتر پولش را بدهند.
خب حق دارد. باز دم معرفت کالدرون گرم که سر و صدا نکرده است. ویلموتس و استراماچونی شرایط بدی را رقم زدند و خدا کند مشکل کالدرون را حل کنند تا او بدون دغدغه کارش را انجام دهد.

برانکو بهتر بود یا کالدرون؟
نباید برانکو را با کالدرون قیاس کرد. کالدرون هم سبک خاص خودش را دارد. برانکو ۵ سال در ایران بود و پرسپولیس را مثل کف دستش می‌شناخت، ولی کالدرون فقط چند ماه است که آمده و با این وجود خوب نتیجه گرفته است.

تیم ملی در حال حاضر شرایط خوبی ندارد.
بله، ولی فکر می‌کنم ما فرصت کافی برای جبران این کمبود‌ها را داریم. ۴ بازی داریم که ۳ بازی را باید در تهران انجام دهیم. اگر به موقع تیم را جمع و جور کنیم و سرمربی بیاوریم، می‌توانیم از این مرحله به سلامت عبور کنیم.

به نظر شما باید سرمربی خارجی بیاوریم؟
سرمربی درجه یک خارجی بیاوریم و زمان کافی هم به او بدهیم تا تیم را درست کند. مثل کی‌روش که ۸ سال بود و یک تیم منسجم را آماده کرد.

آیا تیم ملی می‌تواند به جام جهانی صعود کند؟
ما باید به جام جهانی صعود کنیم چرا که بهترین تیم آسیا بوده‌ایم و حالا هم باید از نو تیمی خوب بسازیم تا دوباره تیم اول رنکینگ آسیا باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی