نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سایپا مدعی شد، اگر اشتباهات داوری به ضرر این تیم صورت نمی‌گرفت، نارنجی‌پوشان تهرانی یکی از رتبه‌های هشتم یا نهم جدول را در اختیار داشتند.

به گزارش   خبرورزشی ، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از دیدار مقابل ذوب‌آهن و کسب پیروزی 3 بر یک در نشست خبری گفت: خدا را شکر می‌کنم که برنده بازی شدیم و بعد از مدت‌ها که برد نداشتیم و فشار زیادی روی تیم ما بود، پیروز شدیم. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

وی در ادامه افزود: تعطیلات نیم‌فصل برای ما شروع شد و می‌توانیم تیم‌مان را ترمیم کنیم. در نیم‌فصل سه چهار تغییر خواهیم داشت تا تقویت شویم. تیم خوبی برای سایپا ساخته‌ایم و تعداد زیادی از بازیکنان ما جزو نفرات اصلی تیم امید هستند. با این حال وقتی ابتدای فصل قصد جوان‌گرایی داشتیم، خیلی‌ها به من گفتند این کار را انجام ندهم، چون سال اول مربیگری‌ام است و باید نتیجه بگیرم، اما من به این کار اعتقاد داشتم که باید آینده باشگاه را بسازیم. با این حال بازیکنان خوبی داریم و اگر باشگاه رضایت داشته باشد، اعلام می‌کنم که رقم قرارداد بازیکنان ما چقدر است و ارزان‌ترین تیم لیگ هستیم. حتی ارزان‌تر از تیم‌های لیگ دسته اولی و قراردادهای بسیار پایین داریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطر نشان کرد: بازیکنان ما اکنون در تیم امید ملی‌پوش هستند و خیلی به آنها امیدوارم. من هم می‌توانستم بازیکن باتجربه بگیرم و پای خود را روی پای دیگرم بیندازم و تیمم نتیجه بگیرد، اما این راه را انتخاب کردم. با این حال از این کار راضی هستم و به این تیم برای نیم‌فصل دوم هم امیدوارم و این راه را ادامه می‌دهیم. هر چند معتقدم اگر اشتباهات داوری نبود، تیم ما چهار رتبه بالاتر بود و می‌توانستیم در رتبه هشتم یا نهم قرار بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی