نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دشان سرمربی تیم ملی فرانسه پیش‌بینی کرد که زین‌الدین زیدان عهده‌دار مسئولیتی خواهد شد که اکنون برعهده اوست.

دشان: به بازگرداندن بنزما فکر نمی‌کنم به گزارش خبرورزشی، دیدیه دشان که سال ۱۹۹۸ به همراه زیدان فاتح جام جهانی شدند، درباره آینده کادر فنی تیم ملی فرانسه، گفت: زیدان می‌تواند سرمربی بعدی تیم ملی باشد. او دیر یا زود، بالاخره در یک مقطع سرمربی تیم ملی خواهد شد.

دشان که سال گذشته فرانسه را به دومین قهرمانی‌اش در جام جهانی رساند، به تازگی قراردادش با فدراسیون فوتبال فرانسه را تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۲ تمدید کرده است. قرارداد او تا پایان یورو ۲۰۲۰ اعتبار داشت، اما نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه تصمیم گرفته که قرارداد این مرد ۵۱ ساله را برای دو سال دیگر هم تمدید کند. سرمربی خروس‌ها در این باره هم گفت: زمانی که شما سرمربی می‌شود، محدودیت سنی دیگر برای‌تان معنا ندارد.

موضوع دیگری که دشان به آن اشاره داشت، بازگشت احتمالی کریم بنزما به تیم ملی فرانسه بود که در خصوص آن اظهار داشت: من درباره بنزما هیچ حرفی برای گفتن ندارم. از طرف من این موضوع جای بحث ندارد. تصمیم دیوان عالی کشور (درباره پرونده بنزما) هم برایم مهم نیست. این موضوع برایم جذابیت ندارد. من با کسی وارد مذاکره نشده‌ام. اگر قرار باشد تصمیمی بگیرم، حالا در مورد هرچه می‌خواهد باشد، تنها چیزی که در نظر می‌گیرم، منافع جمعی تیم ملی فرانسه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی